פורום ביקורת מסעדות
נושא: אדלה רמת ישי - בילוי ערב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/11/2013 | 13:30
300
הבייבי סיטר הנוכחית הסכימה לאפשר לנו כמה שעות חופש והחלטנו לנסות שוב את אדלה ברמת ישי.
לא הייתי שם כבר כמה שנים אך זכרתי מקום שגרתי באוריינטציה מבוגרת מידי בעבורנו.

הגענו ביום רביעי אשר הוגדר כערב לטיני - מה שבעיקר השפיע על המוזיקה כל הערב (מבחינתנו סבבה).
בהתחלה הושבנו על ידי מלצרית ג'ינג'ית צעירה לחוצה ולוחצת מידי - דחילק עוד לא התיישבנו - לא הסתכלתי על התפריט ואת כבר מתחילה לתחקר אותי על היין. מיד לאחר מכן מסיבות שלא ברורות לנו התחלפה המלצרית שלנו במלצרית אחרת גם ג'ינג'ית אך מבוגרת מעט יותר אשר היתה פשוט נפלאה - אמפטית מבינה, מנסה להבין מה באמת אנחנו רוצים  / צריכים ולכוון אותנו לשם. בהחלט מלצרית נהדרת אשר שיפרה לעין ערוך את החוויה.

תפריט היין בהחלט הראה על מחשבה מעמיקה (כל הכבוד פרוטגוניסט) כאשר הציג שורה של יינות ראויים מאוד במחירים סבירים, התחלתי עם קברנה סובניון של הרי הגליל - שהיה הפתעה נעימה - בחודשים האחרונים התמקדתי בלהכיר סוגים חדשים של ענבים ויינות פחות שגרתיים כך ששכחתי כמה מוצלח יכול להיות יין בסיסי טוב - היין היה נהדר - טעים מורכב במידה והיווה תמורה נהדרת ל- 29 ש"ח לכוס שהוא עלה.

אח"כ הצלחתי פחות עם היין הלבן שנין בלאן משהו - שהיה מעט תוסס ולא כל כך מוצלח. - גם 29 ש"ח לכוס

אישתתי היתה במצב רוח לשתות והזמינה סאוור כלשהו בבקשה שיוגש חלש ככל שניתן - וכמובן הוחזר למקצה שיפורים ודילול עד שהגיעו לדרגת החולשה שהיא אוהבת (בלא טעמי אלכוהול). 40 ש"ח לטעמי מיותרים.

אישתי הזמינה מנת שרימפס גדולה ברוטב כלשהו על בסיס בצל ומעט עגבניות - המנה היתה נדיבה מאוד והרוטב לא רע (מעניין לא מאוד מלהיב), 68 ש"ח.

בשלב הזה אני הזמנתי ממיוחדי אותו היום ירקות בתנור עם שמן זית - 28 ש"ח למנה לא גדולה אבל נהדרת של מגון ירקות צלויים בתנור עם שמן זית ומלח - מנת פאבים נהדרת לצמחונים שחבל שלא מוצאים אותה יותר כמנה עצמאית - כמה פשוט ככה טוב.

ע"ח הבית קיבלנו גם לחמניות נחמדות מאוד.

סה"כ 205 ש"ח מוצדקים מאוד, ובהחלט נחזור.