פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסה עיסקית  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/11/2013 | 19:32
4
1335
סוף סוף נמצא יום שכל החברים פנויים לאורחת צהרים, אני בחרתי במסה
לאחר סבב כסאות עד שהבחור עם בעית גב מצא כסא נח (ובאמת אף כסא שם לא ממש נח ) -הם היו נחמדים והזיזו כסאות בחיוך
לאוכל- ממיוחדי היום הוזמן מרק דגים (*2) - הסועדת לא אהבה את מה שקבלה, קיוותה לבויאבז קבלה מיניסטרונה עם פיסות דג - המנה הוחלפה ללא בעיה, בעלה גמע את מרקו ואמר שזה לא מרק דגים אבל טעים לו (42שח)
מנת השרימפס של בוריס לא אכזבה גם הפעם- שרימפס צרובים עם טעם צריבה קל במרקם מושלם - פשוט מצוין (42שח )
שקדי עגל על קרם כלשהוא הוכרזו כמנה מצוינת עי  הרוזן תפוס הגב (57)
ופיצה טונה- טוריה עליה טרטר טונה , בצל ירוק ואיולי - רעננה, מיוחדת (42)

עיקריות- 3 לקחו את מנת רצועות פילה שנים ברוטב יין אדום ופלפל- מה שראיתי הפלפל היו גרגרים שלמים ונראה שצריך להסיט אותם מהבשר אבל הסועדים נהנו השלישי לקח רוטב בלסמי ערמונים והיה מרוצה מאד (84שח)
סינטה עם פירה כמהין- ממה שטעמתי טעם הכמהין השתלט והבשר היה רך מדי (109) - הרוזן  דוקא אהב
המנה שלי- נתח קצבים היה ממש טוב, עשוי מדיום בדיוק ,עם מרקם בשרי כמו שהנתח צריך להיות, הוגש עם תפוחי אדמה מדורה- קצת תפלים אבל תוספת מלח שיפרה (74)

בשלב הקינוח זכרתי לטובה עוגת גבינה עם קרם אספרסו שאכן הוכרז כקינוח מעולה - מנה נדיבה, אגב, של עוגת גבינה עליה קציפה עם טעם קפה קל ושערות קליפת תפוז מסוכרות- בהחלט מנה לשנים במחיר 44 שח , המלצרית המליצה על קינוח חדש בשם סרקוזי התפתינו להזמין- מרחקו מזכיר את קינוח אדמה של כתית- שוקולד במרקמים שונים אבל משהוא שם לא היה מהודק מספיק - 72 שח (!!!) אמנם קינוח שמספיק ל 3-4
ואז הגיע מהשף קינוח חלבה- גלידת וניל מכוסה שערות חלבה ובצד פרוסות פרי- בננה תות תפוח. בהחלט מומלץ לא להזמין אם אתם סועדים שם
אגב, החבר המליץ על חלבה טורקית בשם קושקה שנמכרת בארץ

עם 2 כוסות יין מלבק , בירה אחת ו 3 אספרסו- 950 שח לא כולל שרות . עם שרות יצא 220 לסועד. לא זול אבל אם אחשב את מה שאכלנו כזוג- ללא שתיה היה יוצא כ 300 שח לפני.

לסכום- עדין מסה מספקת את הסחורה לטעמי .