פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית בבית תאילנדי\שיר הלל לפאד קפאו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/12/2013 | 19:54
12
701
המובטלות שבאה עליי לטובה נותנת לי את ההזדמנות לדגום עסקיות שוות שאנשים עובדים לא זוכים להם. אז כמובן שהבית התאילנדי עלה מיד כמטרה ראשונית לבדיקות. אספתי את המושחתת שבדיוק חזרה מביזנס טריפ והגענו. המקום היה מלא באופן מפתיע, מי הם בדיוק כל האנשים האלה שפנויים ביום ראשון בצהריים בבוגרשוב? לא ברור.

העסקית כוללת מנה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה או חמה במחיר העיקרית.
לראשונות חלקנו לביבות שרימפס וסלט טופו "ים טהו". הלביבות היו מעולות, אין לי מושג איך הם שומרים על המרקם של השרימפס בתוך הלביבה, אבל זה מעולה עם רוטב צ'ילי מתוק חריף. הסלט אכזב, הטופו תפל ולא מתחבר לסלט שכלל בצל סגול, עגבניות שרי וכרוב סיני ברוטב פיקנטי.

לעיקריות שוב חלקנו פאד קפאו (72) וקארי ירוק עם שרימפס (86). אני סאקר של הפאד קפאו, כל ביקור פה מתחיל בזה שאני מחליט שהפעם לא, שאני צריך לנסות דברים חדשים ונגמר בזה שאני שוב מזמין את זה. בקיצור, שילוב מושלם של טעמים, מרקמים וחריפות, כמות ענקית שיכולה להשביע שני אנשים בקלות. הקארי הירוק היה טוב גם הוא,  תבשיל חלב קוקוס עם מספר שרימפס קטנים אך מוצקים, חצילים תאיים, עלי כפיר ליים ובזיליקום עם אורז לבן בצד. החצילים התאיים מפתיעים, קטנים עם קליפה שמזכירה יותר קישוא מחציל.

לסיכום, אופצייה מעולה לעסקית משביעה וטעימה.