פורום ביקורת מסעדות
נושא: "ציונה" - בית קפה חדש בנס ציונה   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/12/2013 | 09:59
2
858
כתושבי העיר,  אנחנו באמת אוהבים אותה מאוד אבל חסרים פה בתי קפה ומסעדות שאינם רשתות.
יש לנו  קפה ג'ו,  קפה קפה,  קקאו,  יש ארומה בישפרו סנטר,  יש אינגליש קייק,  אבל אנחנו יוצאי תל אביב וחסרים לנו בתי הקפה הקטנים,  האישיים,  עם החיוך של בעל הבית  והתפריט מעניין שמתחדש.   כשגרנו במרכז העיר היה לנו את "ניסקה",  בית קפה מקסים ואהוב שהיה קפה הבית שלנו -  במרחק צעידה קצרה,  עם המלצרית הקבועה והחיוך והנדיבות וההופעות האינטימיות והאוכל הטעים.  הצטערנו מאוד כשנסגר ולא מצאנו תחליף הולם (פול ופולה לא מגיעים לקרסוליים...).  עד אתמול.

הגענו אתמול בערב חשדניים לבית הקפה החדש, "ציונה",  ממש על הרחוב הראשי (וייצמן 18).
המקום נראה מטופח  ומקסים,  הרבה חללים קטנים וכוכים  שמאפשרים שיחה אינטימית ונעימה,  כמו שאני אוהבת.
התפריט  נראה מעניין,  ידידותי  מאוד לטבעונים !  סימנתי לעצמי שיש לי סיבות טובות לחזור לביקור נוסף.  

לא היינו מאוד רעבים אז בחרנו לחלוק שתי מנות -  פולנטה עם פטריות ואספרגוס,  ורביולי חצילים.   הפולנטה היתה נדיבה בכמותה,  וטעימה שאין לתאר  מליחות עדינה ונעימה,  פטריות  שנתנו טעם אדמתי חזק ואספרגוס טרי חתוך לטבעות  שהיה מהטעימים שאכלתי לאחרונה (יש לי פוביות מאספרגוסים סיביים וקשים,  וזה היה מצויין !),  ונתן קלילות ופריכות למנה.  פשוט מנה מצויינת  שאשמח להזמין פעם נוספת.
דווקא הרביולי  חצילים קצת ביאס...  הפסטה היתה טריה וטובה,  והמילוי  עם החצילים הקלויים היה מורגש אבל לטעמי רוטב גבינת העיזים פחות התאים  והיה עדיף ללכת על רוטב של שמן זית.  השילוב עם זיתי הקלאמטה היה מצויין,  אבל המנה בכללותה היתה קצת משעממת.  כיוון שחלקנו זה לא הפריע.

מבט על מנות אחרות שהוגשו לשולחן הסמוך בישר שהמנות אכן גדולות ונדיבות  ולא תצא רעב  מפה.
ויתרנו  על קינוחים כי באמת לא היינו רעבים כבר.

השירות היה מקסים ומשתדל אבל צריך להיות קצת יותר משופשף  ומהודק -  אני חושדת שאלו חבלי הלידה של מקום חדש,  וזה יסתדר בקרוב.

בקיצור-  מקום מקסים  ונחמד,  נראה לי קלאסי לערב בנות,  טבעונים יחגגו שם (כופתאות חומוס ברוטב פיקנטי,  ירקות בקארי צהוב  ועוד ועוד....) ונראה שגם בצליאקים מתחשבים  מאוד.
נחזור בוודאות,  רק שלא יסגרו לנו....

http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=...