פורום ביקורת מסעדות
נושא: Vong- במשלוח.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/01/2014 | 17:42
8
597
כבר הרבה זמן אני חמה על לנסות את Vong המדוברת פה כל כך הרבה.
הבוקר מצאתי אצלנו פלייר של משלוחים שלהם, והחלטתי שננסה להזמין משם בצהרים.

דווקא תכננתי לשאול פה לפני האם לדעתכם מנת הבאן ומנות המרק המלאות ירק חי ישרדו משלוח, אבל בגלל שלא הספקתי, החלטתי שלא לקחת סיכון.(גם תובנות מאוחרות בעניין יתקבלו בברכה)

הוזמנו מנת קארי עוף עם אורז,
מנת באק צ'וי של הרבה ירוקים ושרימפס עם אורז מלא
ואני לקחתי "קווין ויאטנמיז" אטריות ביצים טריות עם פרוסות דקות של בקר.

שאלנו מפורשות כמה זמן לוקח משלוח והבטיחו לנו שעד שעה (למרות שאנחנו במרחק של 5 דקות משם על טוסטוס..) אמרנו שבסדר, אבל שיקפידו לא לעבור את הזמן כי בכל זאת כשמזמינים צהרים בעבודה, זה מתוזמן מול דברים אחרים (חשובים קצת פחות אמנם, העבודה וזה...). הבטיחו שינסו לקצר.

בפועל המנות הגיעו אחרי שעה וחצי + כמה טלפונים.
מעבר לעובדה שזה מעצבן לגמרי, ושהיינו רעבים נורא- זה גם יצר בעיה בלוחות זמנים והמנה שלי למשל נבעלה בלי ללעוס כמעט כי כבר חיכו לי לפגישה....

ולמנות עצמן-
מהצ'יקן קארי נרשמה התלהבות רבה. זה לא מישהו שאני מרגישה בנוח לחפור לו בצלחת. אז אני אקח את מילתו AS IS

מנת הבאק צ'וי גם היא קצרה מחמאות מצד הסועד (ואני שתקתי כי לא רציתי לבאס), אבל הסועד נשאר רעב. המנה היתה קטנה מאוד כמות השרימפס היתה קטנה גם ביחס לשאר המרכיבים. אני אישית לא אהבתי אותה כל כך (אבל פה חייבת לסייג, שקצת קשה לטעום מנות כאלו כביס בודד בזמן שאוכלים מנה מאוד מתובלת אחרת) , וגם ברמה האסתטית הגיע גוש נבול שממש לא עשה חשק...

המנה שלי הקווין ויאטנמיז הומלצה ע"י הבחור שלקח את ההזמנה ע"פ מנת עוף אחרת (משהו סטייל פאד תאי, אבל עם ביצה), ובפועל המנה היתה פשוט משעממת.
הפרוסות בקר שחשבתי שיגיעו פרוסות שייטל מוקפצות כאלו, היו בעצם פרוסות צלי (של סבתא שלי) דקות, האיטריות היו דווקא שמנמנות וטובות וגם בכמות יפה- אבל הרוטב צ'ילי אדום הרגיש כמו הרטבים הקנויים, ורצועות חסה אייסברג במנה מתו, קמו לתחייה ומתו שוב. הן לא תרמו כלום למנה פרט לתזכורת שכנראה לאכול את זה במקום זה עדיף ובאופן כללי יצרו רושם של "עולב".

סה"כ מחירים סבירים לגמרי (איזור ה-45-55 למנה)
אבל נותרתי בהרגשה שזה פשוט לא מקום שמתאים לעשות ממנו משלוחים.