פורום ביקורת מסעדות
נושא: צהרים עסקית בקימל- הפתעה נעימה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/01/2014 | 18:19
10
693
איכשהו קימל נתפסת לי כמו מקום די מיושן ובנאלי שאין לו יותר מידי עניין להציע....

אז היום בצהרים נקלענו לארוחה עסקית בקימל.
העיצוב הוא בדיוק העיצוב שאני לא סובלת (אני בחורה פרקטית תמיד חושבת מי, ואם בכלל מנקה אבק מכל השמונצ'עלך האלו, וקימל ע-מ-ו-ס-ה בשמונצ'ס...)

השירות התחיל קצת צולע, עם מלצרית שנראתה כאילו קורסת מהלחץ, למרות שהיינו השולחן השני במסעדה... אבל מהר מאוד היא התאפסה על עצמה ומהנקודה הזו השירות היה פשוט נפלא!

כמה נקודות שעלו פה לאחרונה כנקודות לרעת הרבה (מידי) מסעדות, בכולן קימל קיבלה ציון טוב-
1. לחם. לקחנו עסקיות שכללו מנת לחם. כשביקשנו עוד קיבלנו בשמחה וזה לא הופיע בשום חיוב.
2. השתייה שמצוותת לדיל העסקית. מייד המלצרית הסבירה שמדובר בכל שתיה קלה באשר היא, ואפשר ממש להתפרע ואפילו לבקש קולה! ולא, אין תוספת תשלום.
3. גודל המנות. המנות גדולות, נדיבות ולא כאלו ששולחות אותך לחפש אח"כ עוד חצי מנת פלאפל או למצוא איזו עוד מנת חלוקה אפשר לקחת כדי לסתום את החור.

ומה אכלנו? קודם כל פוקצ'ה עם זרעי דלעת ופישתן, לצד חמאה צהובה וזיתים ביתיים כבושים עם לימון . (כאמור, ביקשנו וקיבלנו עוד פוקצ'ה בלי בעיה). הפוקצ'ה לא היתה מהמדהימות שטעמתי, אבל היתה בסדר גמור. גם החמאה היתה טעימה. אני לא אוכלת זיתים - אבל אוכלי הזיתים אכלו ולא פידבקו לכאן או לכאן, אז אני מסיקה שזה "רק" בסדר (למרות בימנו, גם זה המון..)

למנה ראשונה:
2 מהסועדים הזמינו רביולי ממולא בגבינת עיזים ברוטב שמנת. קיבלתי טעימה- והרביולי אולי לא היה איזה "רביולי עילי" (אין לי מושג אם רושפלד היה עף עליו כמו על הרביולי המריבה..) אבל הרוטב היה טעים, ומילוי גבינת עיזים היה מורגש, אבל עם זאת עדין.
הסועדת השלישית (אני) הזמנתי ריזוטו עם פטריות, תרד, אפונה פרמזן ושמן כמהין. בואו נגיד שכמה שהרביולי היה על הכיפאק, גרמתי לשניהם להתחרט על הבחירה. הריזוטו היא פשוט מעולה!! הוא לא היה ריזוטו קלאסי, לדעתי לא השתמשו בו באורז הקלאסי של ריזוטו והוא היה קצת יותר קליל מריזוטו קלאסי- אבל הטעם היה פשוט יוצא מן הכלל.

לעיקריות הוזמנו:
מנת סטרוגונוף פילה בקר ופטריות שהוגשה עם פירה נפלא ורוטב שמנת- בשר מדהים.
מנת "ים יבשה" (המנה שלי)- שכללה חתיכות פילה בקר, חתיכות עוף, שרימפס וקלאמרי ברוטב טריאקי  ופירה (הנפלא מהמנה הקודמת). לרוב אני לא מתה על מנות מתקתקות, אבל במקרה הזה, זה היה טריאקי שמבוסס לדעתי על רוטב בשר ולא היה מתוק מידי. הרגישו שמישהו השקיע מאוד ברטבים!
ולסיום מנת קלאמרי ממולא צ'וריסו- לא טעמתי מהמנה הזו, שילוב הטעמים נראה לי קצת לא מתחבר.... אבל הסועד היה מרוצה.

חשוב לציין שכל חומרי הגלם הרגישו מהזן האיכותי ביותר, הפילה בקר בשתי המנות היה מצויין, פירות הים היו טריים להפליא.

לקינוח כבר לא היה לנו כח.

העסקיות של הסטרוגונוף והים יבשה עלו 77 ש"ח האחת, המנה של הקלאמרי ממולא עלתה 68 ש"ח.

זו היתה סעודה פשוט טובה, עם VFM נדיר....