פורום ביקורת מסעדות
נושא: הבטחתי עוד סקירה אחת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/01/2014 | 06:29
218
מהלילה האחרון שלי באורלנדו, והנה היא. בעיקר, בגלל שזו מסעדה מהז'אנר ה"עילי", כלומר המסעדה השניה הכי יקרה שהייתי בה אחרי OCEAN PRIME,.

FLEMING'S PRIME STEAKHOUSE AND WINE BAR
הסיבה שהרשיתי לעצמי ללכת לכאן, היא בגלל שיש "פריים ריב יום ראשון" ב 30 דולר, שזה סביר מאד בשביל ארוחת שלוש מנות עם פריים ריב במסעדה עילית שקיבלה 4 וחצי כוכבים ב YELP. יחד עם בירה ויין, החשבון שלי התקרב אמנם ל 50, אבל שיהיה.
הבעיה היא שמדובר באכזבה.

מנה ראשונה - סלט חסה. לא בדיוק סלט. הם אשכרה לקחו רבע חסה שלמה, פיזרו עליה גבינה כחולה (טעימה מאד), צימוקים, ועוד כמה רטבים והגישו את זה כך. זה גם בא עם טיפה בייקון פריך במיוחד, עגבניות שרי נחמדות ואיזה 5 רצועות בצל מטוגן פריכות וקטנטנות. האמת, לא רע בכלל בשביל סלט חסה. אבל גם לא יותר מכך.

מנה עיקרית - תוספת: פירה בשום. נחמד מאד בשביל פירה, שזה אומר שזה היה נחמד מאד בשביל פירה אבל בכל זאת, פירה. אכלתי אותו בעיקר עם הרטבים שהוגשו עם הפריים ריב. בסדר.
פריים ריב - אכזבה. הכנתי אנטריקוטים בחיים, אבל מעולם לא הכנתי פריים ריב שלם. אבל אכלתי המון פריים ריבים ואני יכול לומר דבר אחד - כך לא מכינים פריים ריב. אם אני צריך להמר על דרך ההכנה, גוש הבשר צריך לפני הכל צריבה חזקה מאד בגריל או במחבת בחום מאד גבוה, לפני הבישול האיטי יותר של שאר הנתח, זה נראה לי הגיוני, כי כך גם הבחוץ נעשה פריך ושווה, וגם הבפנים לא מבושל יותר מדי.
וכאן הבעיה - הבפנים היה בדיוק במדיום רייר שביקשתי, שזה יפה. אבל החוץ לא היה פריך בכלל. כבר כתבתי כאן איפשהו שאני אוהב שומן פריך. כאן השומן היה בלתי אכיל, וזה כל כך חבל. כי שומן של פריים ריב, זה אחת הרצועות השוות שיש. פשוט חבל.
אבל גרוע מכך - במקום שמפאר את עצמו בטיב הבשר, האמת היא שהבשר לא היה ברמה גבוהה כל כך, הוא לא היה משויש מספיק לדעתי, ואני בספק אם זה היה באמת PRIME, זה לא היה בשר רע, אבל זה גם היה רחוק מלהיות בשר טוב (כמו ב OCEAN PRIME למשל). חוץ מזה, המנה היתה קטנה יותר משציפיתי לה, ולבטח לא יותר מאשר 250 גרם.

קינוח - עוד יותר אכזבה. לקחתי LAVA CAKE, שלכאורה אמור להיות הר געש נוזלי ומדהים. למעשה, קיבלתי עוגה שהיתה לגמרי אפויה יתר על המידה, עם שני כדורי גלידת וניל נדיבים וחסרי טעם. פשוט חבל, שאת חומרי הגלם הנחמדים לקחו למקומות בנאליים עם עשייה כל כך לא מדויקת.

ועדיין, ארוחה כזאת ב 30 דולר, מצדיקה לפחות שלושה כוכבים, אז שיהיה.
***