פורום ביקורת מסעדות
נושא: עוד מקום חדש וראוי בגבעתיים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/02/2014 | 09:05
6
573
בגדול סופ"ש די סתמי מבחינת אוכל שכלל שישי בערב רע רע במיוחד ברמה הקולינרית אצל ההורים של אשתי ושבת שגרתי בבית. ארוחה אחת ראויה לציון הייתה בשישי בצהריים ב"טאפאס 43".
מדובר במסעדה חדשה שכמה על חורבות בית קפה שהחליף שמות רבים תחת בעלות זהה בשנים האחרונות ותמיד היה ניראה לי כאילו נשלך משנות ה70-80 כשגבעתיים עוד הייתה זכאית לתואר העיר הזקנה בישראל.
במקום בית הקפה הומה מסעדה נאה וממותגת בצורה מושקעת עם תפריט טאפאסים לא קטן, כאשר בבוקר מוגשות כמה ארוחות בוקר ובצהריים עסקית המשלבת כמה מנות טאפאס. אנחנו היינו בשישי בצהריים אז מוגש התפריט הרגיל והזמנו מבחר מנות למרכז השולחן אותן חלקנו כולנו- שני מבוגרים ושתי פעוטות שנהנו מאוד.
מהחלק בתפריט שכונה "ליד הבירה" הוזמנו נשנוש נקניקיות שהיה טבעות נקניקיות פשוטות אך טעימות מטוגנות, צ'יפס בטטה שהיה דפי בטטה דקיקים מטוגנים שהיו פריכים וטעימים ולחם הבית שהיה טעים בסה"כ ומאוד נדיב בגודלו אבל בדיעבד היינו מסתדרים גם בלעדיו.
מחלק הירקות הזמנו פטריות פורטובלו ממולאות בתערובת גבינות שהיו טעימות אך מעט מיושנות באופיין. רצינו להזמין גם כרובית מטוגנת שהייתה חסרה.
מחלק הבשר הוזמנו שני המבורגרים- קציצה קטנה (55 גר') שהפתיעה בהיותה עסיסית לחלוטין. הבנות חלקו המבורגר אחד ואנחנו את השני וכולנו אהבנו, כן הוזמנה מנת פיש אנד צ'יפס בה היו פיסות דג לבן מטוגנות בפירורי לחם וקוביות תפו"א מטוגנות- שני מרכיבי המנה היו טובים וכך גם מטבל האיולי שהגיעה אתה.
המקום מצטיין במבחר בירות ישראליות מרשים- מהחבית מלכה ובזלת ובבקבוקים בנוסף לשתי מבשלות אלו היו גם בירות של הדובים, עמק האלה, נגב, רונן ואולי עוד ששכחתי. כל הבירות במחיר אחיד של 27 ש"ח לבקבוק אולם בכל יום יש במקום מבצעים אחרים כך שבחלק גדול של השבוע המחיר הוא משמעותית פחות אם בשל מבצעי 1+1 ואם מבצעים אחרים. בשישי בצהריים למשל (וגם במוצ"ש) מקבלים בירה מתנה כך שעל ה"בלונד אנגלית" של עמק האלה לא שילמנו.
סה"כ כל הארוחה עלתה 137 ש"ח מצחיקים ובהחלט נאמץ את המקום על ואזנה שנמצאים בדיוק מעבר לכביש.
ומילה קטנה על השכנים- בהתחלה מאוד אהבנו את המקום ואף המלצתי עליו בחום, למרות האוכל המוצלח היה ניכר שלא מצליחים להתרומם ובאמת בשבועות האחרונים הם יוצאים בכל מיני מבצעים במחירים זולים במיוחד בניסיון אחרון להציל את המקום. אנחנו התפתינו לאחד מהם ופחות נהנינו ממה שקיבלנו ואף סיפרנו זאת לאחד הבעלים ששאל לדעתנו- תגובתו לכך הייתה בעיקר להאשים אותנו שהסיבה לכך שההמבורגר במבצע היה פחות טעים לנו מזה הרגיל שאכלנו כמה פעמים בעבר- הם זהים לטענתו, היא פסיכולוגית בלבד גרמה לכך שממש אין לנו עניין לשוב לשם. כפי שכתבתי בעבר- זה היה מקום נחמד מאוד עם בעיה חמורה של בעלים שאינם מסעדנים ואינם מכירים בצורך להביא ניהול מקצועי.
שבוע טוב