פורום ביקורת מסעדות
נושא: שישי - טשרניחובסקי 6, אוייסטרים בבסטה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/02/2014 | 11:21
347
הלכנו בסביבות 13:00 בצהריים לטשרניחובסקי 6. החברה רצתה ארוחת בוקר, אני משהו יותר מתאים לצהריים.
התלהבתי שהם מכוונים למטבח פורטוגזי שמסקרן אותי והמחירים בתפריט הביאו אותי להזמין רק מנה עיקרית שנשמעה מעניינת - פאייה ברווז.

למרות שהמסעדה לא הייתה מלאה, השירות (אני מניח של שני בעלי המקום) היה איטי להחריד. הם נראו מתרוצצים כל הזמן, כאילו בלי סיבה והיה ממש קשה למשוך את תשומת ליבם. את האוכל שלנו קיבלנו רק אחרי כמעט 40 דקות מרגע ההזמנה!

ארוחת בוקר אמריקאית, שהכילה תפוחי אדמה, 2 ביצי עין עם בייקון, כמה פרוסות עגבניה, טוסטים, חמאה וריבה. נטעם סבבה, אבל שום דבר מיוחד, כמו שאפשר לצפות.
הפאייה שלי, למרות ש"הוזהרתי" שהיא תהיה קריספית למעלה, הייתה שמנונית ומאכזבת, קצת כאילו משהו שסטודנט חסר ניסיון בבישול היה מכין לעצמו בבית אם היה רוצה להכין איזשהו תבשיל עם אורז. הברווז היה אובר קוקד, פרוסות תפוזים שהיו מעל גם לא תרמו יותר מידיי. 85 שקלים מבוזבזים לחלוטין שהשאירו אותי רעב, אבל גרמו לתחושת אכזבה.

את יגוני הטבעתי בבסטה, שכל יום שישי הראשון בכל חודש מקיימים פסטיבל אוייסטרים עם 5 סוגים שונים. כשהגעתי נותרו רק 3 סוגים. לקחתי "פלטת טעימות 5 סוגים", שכמובן הכילה 3 סוגים (אבל לפחות המחיר משתלם בשביל אוייסטרים - 110 שקלים). האוייסטרים היו מהנים, אבל היו באים יותר מידיי שברי צדפות שתחילה ניקיתי בעצמי וגם הייתי צריך להוציא מהפה בהמשך - קצת מבאס ולא מתאים.
האוייסטרים שהיו -
1 יחידה פין דה קלייר בראטן (מתומחרת ב-23 שקלים ליחידה)
2 יחידות פלאט בלון עדינה ונעימה (מתומחרת ב-28 שקלים ליחידה)
2 יחידות של מה שהיה כתוב בתפריט "ג'ררדו" (? מניח שהכוונה היא לג'ילארדו? או שאני לא מכיר?) (מתומחרת ב-30 שקלים ליחידה) - שהייתה הכי טובה, הכי בשרנית וכנראה שהמחיר הגבוה שלה מוצדק.

אותן ליווה אוייסטר שוט (39 שקלים) שהזמנתי בנוסף כי רציתי בלאדי מרי. האוייסטר היה הפין דה קלייר מבראטן, שאר הבלאדי מרי היה מושלם - חזק מאוד אלכוהולית וחריף ומתובל עם המון פלפל שחור.