פורום ביקורת מסעדות
נושא: הפור נפל על המלון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/02/2014 | 05:51
4
365
בסופו של דבר, הסלסילה (  בת זוגי המהממת ) החליטה לקחת אותי למקום החגיגי יותר מבחינתה ואני שמח מאוד על הבחירה.
בסביבות 19:45 בעוד אנו פוסעים נמרצות אל המלון, צילצלה אחראית ההזמנות לשאול האם אנחנו מגיעים מפני שהזמנו מקום לשעה 19:30 ויש לנו שולחן שמור לשעתיים בלבד. היא נרגעה כאשר שמעה שאנחנו עוד דקה חוצים את מפתן הדלת.
כאשר הגענו ( כעבור דקה ) הושבנו בפנים המסעדה - שהייתה עמוסה למדי - בשולחן מעט צפוף ופינתי משהו.
מכיוון שזה היה יום הולדתי, ביקשתי מהסלסילה לבחור עבור שנינו את המנות כדי שלא אאמץ את מוחי הקט והטרוד בזוטות. בשביל שההפתעה תהיה מושלמת הלכתי לשירותים וציפיתי להפתעה כשאחזור.
השירותים נעימים ונקיים והשיא היה זר פרחי שושן צחור ליד הכיור שהפיץ ריח משגע בעודי רוחץ את ידי.
כאשר חזרתי למקום נאמר לי שהשושנה שלי עברה לשבת בבלקון האוורירי והנעים יותר ( על אף שעישנו בו ).

לאחר ההקדמה - לארוחה :
המנה הראשונה שהגיעה הייתה זוג אויסטרים מהסוג הקטן יותר - ברטון, אשר היו גדולים מספיק לטעמי והכניסו לי את הים לתוך הפה.

טרטר אינטיאס הוגש על " סירות " של עגבניות מיובשות והיה טעים מאוד אם כי אני לא ממש זוכר את שאר המרכיבים שנתנו לו את הטעמים.

מנת הטונה הנאה הייתה מוגשת יפה מאוד - פרוסות טונה מונחות על עיגולי סלק דקיקים עם רוטב כלשהו ועליהן מעט צ'ילי חריף. פה היו טעמי אניס עדין וקצת חמיצות נעימה ובאופן כללי הרבה טעמים שמילאו אותי בכיף גדול.

מולים, למון גראס, ליים , הגיעו בקערה בתוך סוג של מרק עם המרכיבים האלו וגם כוסברה ואולי שום. מנה טעימה ויש לי תחושה שיכולה להיות תחליף למרק עןף אם מישהו מרגיש לא טוב.

נאמס קטנים, היו מין אגרולים קטנים ממולאים בתערובת של שרימפס ובשר חזיר טחונים. על המנה הזאת הייתי יכול לוותר בגלל שהיא הייתה מעין עיסה מתובלת יתר על המידה עטופה בעלי אורז.
על עלי החסה שליוו את הנאמס האלו לא הייתי מוותר בשום אופן, הם היו פריכים ואפילו טיפונת מתקתקים - ממש מעדן ( אז אולי טוב שהמנה הזאת הגיעה ).

השירות היה נעים וטוב והיה ערב מוצלח ומהנה.

תודה על ההמלצות, שילה תחכה לפעם הבאה