פורום ביקורת מסעדות
נושא: פעם ראשונה בבוצ׳ר בר - מצ׳עמם!!   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/02/2014 | 00:37
15
662
אני אעשה את זה קצר ולעניין..

נורא הסתקרנתי לבוא ולאכול את הסנדביץ הכי טוב בעיר, אשר זהו תיאורו מהתפריט (הן במקום והן באתר, אם כי תחת מחירים שונים):
פרנה סטייק טונה טוניסאי - סטייק טונה 160 גרם, אריסה, חלפיניו, בצל סגול, תפו"א אפוי, מלפפון חמוץ, ביצה קשה, פטרוזיליה, ממרח לימונים כבושים.

מה קיבלנו בפועל?
פרנה חרוכה, על גבול השרופה (מבולבלשלם, סמואל - הן תמיד מוגשות ככה, על גבול השרוף, או שזה בטעות ככה יצא להם הפעם?), נתחי טונה עשויים מדי, ביצה קשה, תפו״א, בצל סגול. בצד היה ויניגרט בלסמי נורא נחמד, והחליטו לפרגן לי בפנכית סלט קטנה בצד כששאלתי אם הסנביץ מגיע עם משהו ירוק בצד (מגניב לאללה, ותודה רבה!).
איה האריסה, תהיתי? החלפיניו? חמוצים או לימונים כבושים??? סנדביץ נחמד לכל היותר, ואם להודות על האמת, יבש מדי לטעמי, חסר תיבול, וממש לא הדבר שבשבילו ציפיתי ששווה לרדת במיוחד לעיר התחתית עם התחבורה הנוראית שלה.. פשוט סנדביץ משעמם! איפה זה ואיפה הסנדביץ הכי טוב בעיר, שכולם כולל אילן (החמוד לאללה, יש לציין) עפים עליו??

אז הייתי חייבת לברר את זה!
אילן שאל אם טעים לנו, ואני ניצלתי את ההזמנות ותהיתי באוזניו - הסנדביץ לא אמור להיות חריף? לא אמורים להיות פה עוד מרכיבים, אריסה למשל??
התשובה האמת הפתיעה אותי. הוא סיפר שהוא החליט לשנות את הסנביץ (אבל לא לשנות את התפריט) ולהוציא את האריסה (וכנראה גם את שאר המרכיבים) כי אנשים החזירו אותו למטבח בטענה שהוא חריף מדי.
ולהפוך בכך את הסנדביץ לכריך ניסואז משעמם ותפל של בתי קפה בינוניים?? נו, באמת... כמה מצער!! איפה האותנטיות שעפה מתיאור המנה בתפריט?

אז לסיכומו של דבר:
בהיפוך מוחלט לחווית האוכל, היה לנו דווקא נורא כיף היום בבוצ׳ר בר מבחינת האווירה.
היה ריק ופתחנו שולחן בחוץ עם אילן ועם הבחור הנוסף מהמטבח, שלא קלטתי את שמו. שתינו בירת חיטה (לאחר שלא היתה מלכה אדומה), דיברנו בכיף, סידרנו שבפעם הבאה אין צורך בתפריט ושיוציאו לנו מנות אותנטיות לטעמו של השף ולא ״לקהל הרחב״.
לצערי בכל הנוגע לאוכל, הפעם נחלנו אכזבה. אבל סביר מאוד להניח שניתן להם צ׳אנס נוסף בפעם הבאה שנהיה באיזור, ונקווה שאז יהיה מוצלח יותר.