פורום ביקורת מסעדות
נושא: אכלתי שם בשר בחודש האחרון, היה מעולה   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/02/2014 | 01:18
3
224
ישבנו שלושה חברים בעסקית, מכיוון שהם מגישים עסקיות עד 17:00 (רצינו לשבת ב"מיט" אבל אצלם זה רק עד 16:00 ואפילו לחמש בקושי הספקנו). כבר זמן רב לא ישבתי בסינטה מכיוון שהם לא מסעדה זולה במיוחד למי שלא חובב המבורגרים כמוני (לעומתי כל חבריי חובבי ההמבורגרים אוהבים אותם מאוד, בפרט בנזוגי שטוען בתוקף כבר שנים שההמבורגרים שלהם הכי טובים בעיר). מבאס אותי לשלם בסביבות 100 ש"ח על מנה עיקרית שלא משביעה אותי. המנות פשוט לא גדולות מספיק מבחינתי (בפרט במה שנוגע לתוספות) ויוצא שאני צריכה לשלם כפול ממנו כדי לצאת שבעה כמוהו... אבל בעסקית המנות קצת זולות יותר, בפרט הראשונות, וגם מקבלים שתייה (לא שזה כ"כ משנה לי) אז יאללה, שיהיה.

הזמנתי למנה ראשונה קרפצ'יו סינטה שמגיע עם רוטב חרדל בתירוש ענבים, קורנישונים, מטבל לימון כבוש ופרמז'ן וגם עם לחם לבחירה. לא זוכרת איך נקרא הלחם שבחרתי, אבל הוא הגיע ארוך, טעים, ריחני ונהדר. התוספות לקרפצ'יו לא היו מוצלחות בעיניי בכלל ולכן טוב שביקשתי אותן בצד... אפילו הפרמז'ן הפתיע אותי לרעה כי הוא הגיע בפרוסות חתוכות לחתיכות קטנות ולא מגורר. זה לא השתלב לי במנה באופן מוצלח במיוחד... אבל הקרפצ'יו עצמו היה סבבה וחיסלתי אותו בהינף מזלג (זו לא מנה גדולה, אבל היא עלתה רק 26 ש"ח אז זה סביר בהחלט).

למנה עיקרית הזמנתי "נתח קצבים על ניוקי תפוחי אדמה ברוטב ציר עגל, חמאה, פטריות ואפונת גינה" (82 ש"ח) שהייתה מנה מוצלחת מאוד מבחינתי. כל הרכיבים השתלבו לי נהדר, אהבתי בה הכול וחיסלתי אותה עד תום (הפעם בלי להוציא / לשנות / להשאיר שום דבר בצד).

המלצרית הזהירה מראש שאצלם הנתח קצת שונה מבמקומות אחרים ושהוא יותר "לעיס". חשבתי שהיא מתכוונת קל ללעיסה (באותו אופן שמזון הוא אכיל יותר הוא מזון שקל יותר לאכול) אבל התברר שהיא מתכוונת להפך, שצריך ללעוס אותו יותר... (אם כך שם התואר לא מתאים, אבל ניחא) ובכל זאת החלטתי להזמין. אין לי מושג על מה היא דיברה כי הבשר שקיבלתי במנה הגיע אכן לעיס באופן שבו הבנתי את דבריה מלכתחילה... זה לא היה נתח שלם אלא חתיכות קטנות שפוזרו במנה אבל היו צלויות בדיוק במידה המושלמת (הזמנתי מדיום, אגב). הבשר היה רך, עסיסי ונימוח בפה, אפילו מוצלח יותר מנתח קצבים שפגשתי במקומות אחרים (נחשבים) למעשה.

אלמלא המחיר הלא כ"כ זול, אפילו לעסקית (לפחות עבורי... הכול יחסי) והעובדה שהמנה לא גדולה במיוחד (גם לא קטנה, אבל לא הייתה משביעה אותי אלמלא אכלתי לחם במנה הראשונה) הייתי כנראה חוזרת וחורשת עליה שוב ושוב...

חבר אחד הזמין כבד עוף עם פירה (זו מנה קבועה שלו במסעדות רבות כי היא לא יקרה יחסית והוא אוהב את כל הרכיבים) וחיסל אותה די מהר (לא שמעתי תלונות), והצמחוני בחבורה הזמין ריזוטו. אין לי מושג איך הוא היה (גם לא טעמתי) אבל מאחר שלא שמעתי התלהבות מיוחדת אני בספק אם הוא נהנה יותר ממני.

למנה אחרונה חלקנו את אותה מנה שתיארת – משהו עם שכבות קרם וניל מתוק להפליא בין "דפים" קשים של בצק שהיו מיותרים עד מאוד מבחינתי (קשה מדי ומתוק מדי והיה קשה לחתוך הכול יחד) אבל היו תותים מעל ובסה"כ זה היה סיום מתוק חמוד והולם.

אני חושבת שהמסעדה עצמה טובה, לא זכורות לי נפילות מבחינת איכות המזון, וגם המלצרים מקצועיים והאווירה נעימה. אין לי ספק שאלמלא היחס המתסכל (עבורי) בין המחיר למידת השובע שלי (שהוא אולי לא משהו כזה חריג, אבל אני פשוט לא נוהגת להוציא את הכספים שאחרים מוציאים פה על ארוחות, אני מצפה להיות שבעה בפחות) הייתי אוכלת שם הרבה יותר.

אגב, אנחנו מזמינים לא מעט מסניף המשלוחים הסמוך ("סינטה בר אקספרס") וזה ממש נוח. התפריט מצומצם למדי, אבל הכריכים טעימים וגם ההמבורגרים (כך מספרים לי; אני לא אוכלת קציצות) ואם מזמינים באתר ובאים לקחת חוסכים את דמי המשלוח ונהנים מ-20% הנחה אז זה יוצא משתלם למדי.