פורום ביקורת מסעדות
נושא: ננוצ'קה הטבעונית החדשה בעיר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/02/2014 | 19:03
42
1618
נדמה שרבות כבר נכתב ונאמר על הפיכתה של ננוצ'קה למסעדה טבעונית.
ולכן שהטבעונית חגגה יומולדת זה המקום שהיא ביקשה לציין בו את המאורע. הוזמן מקום מראש לפני שבוע ליום שישי בשעה 21:30.
המסעדה מחולקת לחללים חללים , מעוצבת בעומס של פריטים בסגנון סבתא שיק ?! המוסיקה בשעה זו של יום שישי הייתה בווליום מאוד גבוה כך שניהלנו שיחה בקול רם מאוד אבל זה אופיו של המקום.
היינו 4 ,תפריטים זמניים  ( כך מצויין עליהם ) הונחו ואנחנו התחלנו במלאכת הבחירה יש לציין כי שי מגוון רחב של אופציות טבעוניות שנקראות משמחות מאוד.
המלצרים הם מהסוג המסתחבק  ז"א מצרפים כסא לשולחן ולוקחים הזמנה...אם השירות היה טוב זה יכול היה להיות נחמד אבל על זה בהמשך.
הומזנו :
פחאלי - צלחת עם 6 סוגי סלטים  ( 55 ש" )לחם גרוזיני עם שמ"ז ועגבניות וצלוחית זערורית של טחינה ( 14 ₪ ).
היינו רעבות הסלטים טובים  ( אולי המנה הטובה בארוחה ) היו שם 2 סוגים של חצילים אחד גלילות ממולאות במשהו שלא הצלחתי לזהות ועוד אחד עם רוטב עגבניות , שני עלי גפן שמנמנים וטובים, סלט חריף של קולורבי מצויין ועוד סלט כל שהוא שלא הצלחתי לתהות על קנקנו משהו עם עלים ושעועית טעים. הלחם הוא לחם .לדעתי יותר פוקאצ'ה אבל לא נתקטנן.
עיקריות :
לביביות שעועית וכרישה  ( 49 ₪) בתפריט אמור להגיע עם סלסלה בפועל הגיעו 3 קציצות אפויות כרישה בטוח הייתה שם סלסה בטוח שלא , אבל הייתה טחינה אדומה . מנה סתמית הקציצות שמנמנות אבל לא משהו מיוחד. הסועדת אכלה אך לא בהתלהבות
מרק פאז ( 36 ₪) מרק ירקרק עם תפוחי אדמה טחונים ואפונה ופול ירוק היה טעים ומחמם עם כי טיפה יותר תיבול לא הייתה מזיקה לו היו שם גם קרוטונים שמנמנים וטעימים אני אהבתי את המרק.
ממולאים טבעוני ( 56 ₪ ) מנה ענקית ! הגיעה צלחת גדולה עם רוטב אדום פיקנטי עם גזר , כרוב , אגס ?!!, וקישוא הרוטב סתמי הממולאים טובים אם כי המילוי היה חריף . הסועדת אכלה אבל לא התלהבה .
הצעירה לקחה מנה של כיסונים עם תרד ואגוזים מבושלים הגיעה מנה עם 6 כיסונים יפים אבל החריפות הייתה בלתי נסבלת והמנה הוחזרה.
במקומה הוזמן פרשקי פטריות ( 53 ₪ ) גם פה מוטיב חוזר של בינוניות מה כבר יכול להיות רע בבצק מטוגן עם פטריות שמוגש לוהט ? לפחות הוא לא היה חריף.
קינוחים לקחנו 3  (35 כ"א)אצבעות שוקולד טובות , מוס שוקולד טעים מאוד ופרפה חלבה שהיה לו טעם של מוס פרווה של חתונות...

לכל מי ששרד עד כאן להלן הסיכום :
ארוחה בינונית מאוד. שירות לא קשוב המלצרים היו מאוד עסוקים בלרקוד ולעשות שמח וקצת פחות במה שקורה בשולחנות ( חיכינו המון זמן למנות העיקריות לקינוחים ולחשבון )נקודה בולטת שמאוד הפריעה לנו במסעדה אם חלל כל כך גדול ההומה אנשים לא יתכן שיהיה תא שירותים אחד במרכז המסעדה ! לחכות בתור לשירותים במסעדה הומה זה לא נעים.
ארוחת יומולדת בינונית  ( מזל שהחברה הייתה הכי טובה שיכולתי לבקש ).
סה"כ 429 ₪ לפני טיפ עם קוקטייל אחד ( גרוע ) ומיץ רימונים.
שבוע מצוין חברים