פורום ביקורת מסעדות
נושא: שלושה דיווחים חיפאיים בקטנה מהשבוע האחרון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/03/2014 | 12:22
9
591
שבוע עמוס פעילויות עבר על כוחותינו... ככה זה כשמתחילים סמסטר חדש.
אז במסגרת הלו״ז הטכניוני המלא באנשים שלא ראיתי מזה זמן מה אבל עדיין לא כ״כ צפוף שלי הצלחתי להשחיל השבוע שלוש עסקיות במקומות אהובים - בוצ׳ר בר (טוב, בפעם הקודמת אמנם קצת פישלו איתי, אבל הבטחתי שאחזור שוב), קפה לואיז ומיט.

נתחיל עם הבוצ׳ר בר.

את העסקית בבוצ׳ר בר התחלתי בכך ששאלתי את הברמן החביב האם התפריט (שנראה אותו הדבר כמו אז) נאמן למנות היוצאות מהמטבח. הוא הבטיח שכן, ושכל הפרנות מכילות את כל המרכיבים שכתובים בתפריט. חוץ מזה, הטבח מהפעם הקודמת גם כן היה שם וזכר אותי (שכן קישקשנו אז לא מעט), אז הפעם לא היו פאשלות.
הזמנתי פרנה בשרית, שלצערי התיאור שלה לא מופיע בתפריט באינטרנט ואני לא זוכרת אותה במדויק, אבל למיטב זכרוני הכילה בשר רך ונעים שכנראה עבר בישול מאוד ארוך, גזר, בצל מאודה בסומק, פרטוזיליה, ואולי עוד כמה דברים ששכחתי..
היא היתה מאוד טעימה, קצת כבדה, היה שם משהו מתקתק ודומיננטי שמידי פעם השתלט לי על המנה (אולי הסומק?), מה שמנע ממני לבלוע את כולה במכה. במקום זה חצי ממנה חיסלתי די מהר, ואת החצי השני נשנשתי בניחותא תוך שיחה בכיף עם חברי העסק ולקוחות נוספים שישבו מסביב (אני מתה על אווירת הבר החברותית שקיימת שם!), עד שהספיק לי וארזו לי את היתר. (כן, אני אוכלת לאט. )
העסקית מגיעה גם עם תוספת קטנה בצד, אני לקחתי תפו״א בתיבול מרוקאי. ומגיעה גם פנכת טחינה עם נגיעת חריף ירקרק, שזה היה נהדר - אני תמיד שמחה שטחינות מחליפות סוגי איולי למיניהם, במיוחד כשהן עשויות טוב!
ובמסגרת העסקית יש גם ריפיל משקאות מתוך סדרת המיצים הסבירה יותר של ספרינג, אלה שאשכרא מרגישים בהם טיפה טעם של פרי במיץ. אני הלכתי על רימונים. באה לי טוב החמצמצות הזאת. אני תוהה כמה זמן הם ימשיכו עם זה, ואני מודה שקצת הופתעתי שאנשים באמת מבקשים מילוי חוזר שוב ושוב. לי נגיד לא היה נעים לבקש מילוי אפילו פעם אחת , למרות שמכיוון וישבתי על הבר אז הוא פשוט ראה כשסיימתי את הכוס ומילא לי אותה בעצמו.
סיימתי עם מקיאטו כפול, שילמתי 59 ש״ח (לפי טיפ) - בשלב הזה גם התברר שהפרנה שלי טיפה יותר יקרה מיתר העסקיות ועומדת על 49 ש״ח לעומת 45. שזה בסדר גמור מבחינתי, ואפילו הופיע בתפריט, רק לא תחת עמוד העסקיות כי אם בכוכבית בצד שלא ממש שמים לב אליה במעמד ההזמנה. אני מאוד בעד להפוך תפריטים לכמה שיותר ידידותיים וברורים למשתמש, על מנת שלא לגלות כוכביות שכאלה רק בשלב החשבון, כך שהמלצתי להם על עידכון התפריט והפיכתו לברור יותר לפני שעזבתי.
סה״כ היה ביקור נעים כמו בפעם הקודמת, טעים בהרבה לעומת הפעם הקודמת, ואני מאמינה שעוד נתראה שוב.

את שתי הביקורות הנוספות אפרסם מיד בתגובה להודעה.