פורום ביקורת מסעדות
נושא:   לצפיה בהודעה המקורית המשך אחרון.
תאריך: 14/03/2014 | 13:40
3
403
אז אתמול בצהרים היינו במיט.

תחילה, אנחנו פוקדים את המסעדה הרבה מאוד. במיוחד אנחנו אוהבים את העסקיות שכוללים הנחה של 40-50 אחוז על כמעט כל התפריט.
מה שכן, הביקורת הקרובה כנראה לא תהיה רלוונטית בעליל, שכן התברר לנו עוד בביקורינו הקודם שהעסק החליף בעלים, ובביקורנו הנוכחי נוספה לכך הידיעה שהחל משבוע הבא התפריט הנוכחי מתחלף בתפריט חדש, שאנחנו עוד לא יודעים מה הוא יכיל, רק בבקשה שלא יגעו לנו בסטייק!!!

אני הגעתי אתמול גרגרנית להפליא. עשינו הרבה סיבובים עד שהגענו, ונפתח לי התאבון טוב-טוב.
הפעמים הקודמות הרבות כבר לימדו אותי איך מפיקים את המיטב מארוחה במיט:
סלט שורשים ועדשים כתומות בויניגרט הדרים למנה ראשונה, מנה מכובדת מאוד בגודלה שגם תמשיך איתי לעיקרית, כי אני אוהבת שיש לי גם ירקות טריים ליד האוכל. אתמול הירקות הוטבלו בטונות של רוטב, חבל מאוד על כך. אני לא רואה אותם כסוג המקומות שצריך לבקש את הרוטב בצד, וחבל שאין יד מכוונת למנות שיוצאות.
נתח קצבים (300 גר׳), אני אוהבת אותו במידת עשייה מדיום רר. הם, מצחיקים שכאלה, כרגיל תמיד אומרים לי שאי אפשר, ושהוא יוצא מדיום, אבל שיבקשו בכל זאת מהגריל מן שיוציא אותו מעט קודם, והפלא ופלא, תמיד זה בסוף מצליח להם להגיש לי את הסטייק מעט לפני כולם, ושלי עסיסי וטעים יותר משל כל היתר (בעיניי ) - אז בשביל מה כל פעם מחדש טקס ה״אי-אפשר״ הזה?
המנה מגיעה על גבי פלטת גחלים, שאני אישית מאוד לא מסתדרת איתה כי היא צולה לי את הבשר יתר על המידה. מעדיפה את הבשר שלי מעט פחות חם מאשר שיתייבש, ועל כן אני גם ככה מורידה את הכל ישר לצלחת.
בנוסף, מגיעה עם המנות גם תוספת לבחירה (תפו״א אפויים אוטומטית אם לא אומרים כלום - אני מחליפה לשעועית ירוקה) שמגיעה גם היא על הפלטה, ואני תמיד מבקשת שיגישו אותה בצד, שכן אחרת עד שמגיעים אליה היא נחרכת ומתייבשת לגמרי!
הפלטה הזאת באופן כללי לא לגמרי מוצלחת בעיניי, אני לא מבינה את ההתעקשות בלהגיש דברים באמצעותה. וזה עוד בלי לדבר על זה שאם שולחן של ארבעה אנשים מזמינים ארבעה סטייקים (כמו תמיד אצלנו ואצל עוד רבים אחרים, שכן זו מסעדת בשרים!) אז אין מצב שיעמדו 4 פלטות על השולחנות הקטנים הללו.
המנות מגיעות עם קישוטים מאוד טעימים של קלחון תירס ופרוסת גמבה בגריל. הם נורא טעימים הקישוטים האילו, ואנחנו תמיד מבקשים שיפרגנו לנו בעוד קצת כאלה בצד, וכמעט תמיד (חוץ מפעם אחת ) זורמים איתנו..

סה״כ אחלה ארוחה של 300 גר׳ סטייק + תוספת ירוקה + ירקות בגריל + סלט במחיר בדיחה של 82 ש״ח!!
נורא חבל יהיה לנו לוותר על העסקית הזאת.
נקווה שהעסקית החדשה תהיה לא פחות טובה.

השירות אתמול היה מ-ע-ו-ל-ה, היה לנו מלצר באמת מצויין בהשוואה לפעמים הקודמות בהן הצד הפחות טוב היה השירות שהיה לכל היותר בינוני (ולא לומר, חובבני).
אם זהו מעשה ידיו של הבעלים החדש אז הוא כבר עושה משהו אחד נכון. ואם זה רק במזל, אז וואלה, נקווה שימשיך לו ככה.

באשר לקינוח, הגענו מזמן למסקנה המצערת שקינוחים זה לא למסעדות.
לעומת זאת, גלידה זה תמיד משמח, ובמיוחד בחורף , אז המשכנו משם ללג׳נדה. (סורבה אשכולית אדומה. )