פורום ביקורת מסעדות
נושא: אחרי שביקשתי המלצה חזרתי לדווח- קלימרה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/04/2014 | 08:30
8
689
ארבע חברות טובות, יוצאות לעיר הגדולה ללילה לבד. אחת צמחונית, אחת עם תינוקת בעגלה, ושתיים אוכלות הכל. חיפשנו מקום שנוכל לטייל בו קצת ובסוף לשבת לאכול.
הפור נפל על שוק הפשפשים/נמל יפו לשיטוט וקלימרה לארוחת ערב.
יצאנו ביום חמישי שמחות וטובות לב מהחור הדרומי שלנו ונתקענו בפקק של החיים בכביש שש, מה שגרם לכך לשהגענו לתא ב17:00 במקום ב15:00. ויתרנו על השיטוט בשוק, עצרנו לקפה קטן בלאבאיטב ברחוב החשמל (התינוקת כבר מיצתה את האוטו לגמרי) ונסענו לקלימרה לאכול.
הזמנתי מקומות בחוץ מתוך מחשבה של לראות את השקיעה ולחוות קצת את הנמל. הבחוץ שלהם לא מזמין בכלל. הוא לא פונה לנמל עצמו אלא אחורה, לכביש ולהאנגרים, ובכל מקרה היה נטוש שם וקריר אז נכנסנו פנימה.
בפנים קטן וצפוף ולגמרי הבנתי את מי שדיבר על החוסר (המשווע) באווירה. קצת התבאסנו אבל החלטנו שמה שחשוב זה שאנחנו יחד והתיישבנו.
השירות באופן כללי היה סביר לגמרי. חביב אבל לא מסתבחק לגמרי. מקצועי במידה ובאמת בסדר גמור.
אבל האוכל... האוכל לא היה משהו בכלל...
אכלנו-
לראשונות החלטנו לחלוק לפי המלצת המלצרית.
הוזמנה פוקצ'ה- הגיעה מן פוקצ'ה ארוכה וצרה צרה (משהו סטייל פלוט). ממש דקיקה ולא משביעה בכלל. בטח לא שווה את ה18 ש"ח שהיא עלתה...
סלט שורשים ועשבי טיבול טריים ברוטב  צ'ילי, מירין, סויה ובוטנים- שהיה סלט כרוב לבן עם קצת קולורבי. הרוטב היה טעים אבל הסלט היה קטנטנן- הגיע במן קערית כזאת, כמו של דייסה. הוא עלה 38 ש"ח.
סביצ'ה דג ים (מוסר באותו היום) עם עגבניות,בצל ירוק,שום, צ'ילי ומלפפון- הדג היה טרי, אבל המנה כולה היתה תפלה לחלוטין. 44 ש"ח.
לעיקריות הזמנו:
אנטריקוט בגריל על קרם תפו"א וגבינת מסקרפונה, ביצה עלומה בטמפורה- זו היתה המנה שלי. פייר? עד עכשיו לא ממש הבנתי אותה... הסטייק היה עשוי טוב, במידה שביקשתי. א-ב-ל הוא היה מונח, לכל אורכו, על מן פירה רך רך של תפו"א עם טעם חזק של שומן (מהמסקרפונה אני מניחה), מה שהרטיב את כל הלמטה שלו והפך אותו לסמרטוטי כזה. לא היתה דרך לאכול את הסטייק בלי לאכול מהפירה. מוזר כאמור. - 118 ש"ח.
המבורגר טלה 180 גרם בתוספת צ'יפס-  האוכלת אמרה שטעים, אבל איזה המבורגר לא? 58 ש"ח.
2 מנות של ריזוטו במבחר פטריות(שימג'י, שמפיניון, פורטובלו ואנוקי)פרמז'ן. לא טעמתי אבל שתיהן ציינו שהיה מצוין.
הזמנו גם מנה הוספת של צ'יפס תעשייתי לגמרי (מקדונלדסי כזה) ב 20 שח.
התחשק לנו משהו מתוק לסיום. בתפריט- קרם ברולה, פנה קוטה, מלבי ומוס שוקולד. שאלתי את המלצר מה העניין של השף עם קרם וניל (אני מתעבת קרם וניל ואלה בערך שלושת הקינוחים היחידים שאני לא אוכלת).
ניסה להמליץ עליהן בכל זאת אבל לקחנו את המוס. הגיע מוס עם טעם חזק של אלכוהול (ויסקי ע"פ המלצר אבל זה באמת היה מוגזם), עם עוגיות מפוררות ואיזה מן קרם לבן נוזלי שעד עכשיו אני לא יודעה מה הוא היה. היה ממש לא טעים (ואם אני אומרת על משהו מתוק שהיה לא טעים כנראה באמת היה מזעזע..)
יחד עם שליש בירה, כוס יין לבן ותה החשבון עמד על 550 ש"ח.
לסיכום- האוכל היה לא משהו בכלל, האוירה משעממת נורא, אבל נהנינו עד מאד זו מחברתה של זו אז היה שווה...