פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקור בדלידה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/04/2014 | 09:35
4
594
בשישי בערב בחרנו בדלידה לחגוג את יום הנישואין שלנו, התחשק לי משהו חדש ולא כבד מדי, ולאחרונה שמעתי כמה ביקורות טובות על המקום.
בדרך כלל אנחנו יושבים על הבר במסעדות, אבל בדלידה הבר לא כל כך רלוונטי, ישבנו בשולחן על הרחוב, בהמלצת הפורום וחברים.
התיישבנו ומיד הגיע אלינו מלצר מתוק שמאוד זרם איתנו, הניח צלחת עם  שעועית לבנה גדולה, לא בטוחה מאיזה סוג על השולחן, והיה מאוד זמין וקשוב אלינו.

הזמנו שני קוקטיילים מעולים על בסיס וודקה ויין לבן, שלי יותר חמוץ שלו יותר מתוק במחיר סבבה לגמרי (35 ש"ח) שהקל על הרצון הקבוע שלנו להזמין עוד אחד איך שאנחנו מסיימים, בלי להתקמצן.

הזמנו מהפתיחים "כרובית על יוגורט" - פרחי כרובית עם יוגורט עיזים , ווינגרט לימוני (באיזור ה 20 ש"ח) . מנה חמודה אבל לא מעולה כמו באוזוריה השכנה למשל.

ואז שלוש מנות מהמנות הבינוניות. אמרתי לעצמי מראש שאני חייבת לזכור לציין שאנחנו ממש אוהבים ספייס בין מנה למנה. אם יש דבר שמבאס אותי לאללה במסעדות, וזה קרה לי כמה פעמים דווקא בטאיזו לאחרונה, שבמסעדות שלא בנויות על 'ראשונה-עקרית-קינוח' מביאים לפעמים כמה מנות ביחד, או אפילו את כל מה שהזמנו בסגנון 'מה שמוכן יוצא'.

וואלה, זה מבאס, מבאס לי להתענג על ביס, ותוך כדי לחשוב שהמנה השניה שעומדת מולנו מתקררת, מבאס אותי שתוך משהו כמו ארבעים דקות מרגע הכניסה שלנו אנחנו כבר סיימנו את כל מה שרצינו לטעום. אז פה,לא. אמרנו לו מראש כל מה שמצא חן בעיננו בתפריט, והוא ישר אמר שהוא יוציא לנו את המנות 'בנחת'. מצוין!
אז מהמנות ה'קצת יותר גדולות' כהגדרת התפריט, הזמנו:
רביולי רוטב סרטנים - רוטב סרטנים, ירוקים וחלמון כבוש (49 ש"ח) . טעים מאוד, מיד הזמנו את הלחם שהתלבטנו לגביו בהתחלה, עם כמות הרוטב והחלמון בבמנה לא היה מצב שלא...
פולנטה פטריות -פולנטה מתירס טרי ושמן כמהין. מוגשת עם ראגו פטריות ופרמז'ן (42 ש"ח) - לא, לא נמאס לנו מהמנות האלה היה אליפות, יש מנות שהולכות מעולה עם אלכוהול - זו לגמרי אחת מהן.
כנאפה עיזים וטלה - מאפה שערות קדאיף, כתף טלה קצוץ וגבינת עיזים (49 ש"ח) - אני אישית לא ממש אוהבת טלה, זה נשמע אדיוטי אבל "לא נעים לי" לאכול אותו. אבל מנה בהחלט מוצלחת, ולגמרי כנאפה.
חשוב מאוד לציין שבמסגרת האוירה והשירות הנעים מלצרנו החביב הגיע לשולחן פעמיים עם צ'ייסרים של וודקה ואפרול, וזה בהחלט תרם. אני מאוד אוהבת נדיבות בסגנון הזה, גם כשלא יושבים על הבר.
המוזיקה היתה כיפית ושמחה, האווירה היתה טובה, המקום מגדיר עצמו כ"חמארה אירופאית" - בעלי ציין שלדעתו הם מנסים להגיע  לאווירת 'מחניודה' ונתקעים איפשהו באמצע. לא לכאן ולא לכאן. אני מבינה למה הוא מתכוון, יש שם איזה מאמץ, אבל בשורה התחתונה המקום מאוד ידידותי, טעים, ובהחלט נעים.