פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקור משפחתי במיט בר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/04/2014 | 19:20
7
464
סעדו - זוג הורים + שתי ילדות.
הוזמנו - סטייק אנטריקוט מדיום וול עם צ'יפס (מגיע גם עם שעועית ירוקה) - 140 ומשהו שקלים; ארוחה עסקית - מנה ראשונה - מרק היום (עגבניות) + לחם וחמאה + מנה עיקרית (שניצל + פירה עם בצל מטוגן מעליו) - 75 ש"ח + קינוח ב-10 ש"ח לבחירה (סורבה או פרופיטרול - נבחר סורבה); ארוחת ילדים (המבורגר + צ'יפס + גבינת אמנטל שהוזמנה בצד) - משהו כמו 50 ש"ח; קרמו - מוס שוקולד (41 ש"ח).

מרק העגבניות - הביס הראשון היה טעים ומתוק, אבל תוך זמן קצר השתלט טעם לוואי לא נעים (אולי של הירקות האחרים במרק - פלפל אדום?) שמנע המשך אכילה. המנה הוחזרה, ובמקומה הוזמן טרין כבד עוף + קונפי אגס - שהיה עשוי היטב - עדין עם תיבול מצוין, והדבר הבעייתי היחיד בו היה שאני לא מאוד אוהבת טרין כבד עוף.

האנטריקוט (300 גרם - נחלק על ידי שני ההורים ואחת הילדות) היה מעולה שבמעולים. לטעמי הסטייק של מיט בר הוא הסטייק הכי טוב שיש, חוץ אולי מסטייק פיורנטיני אחד שאכלנו בפירנצה (וכשאכלנו אותו בביקור חוזר הוא היה פחות טוב). כשגרנו בצפון אמריקה התגעגעתי אליו... מצד שני, המחיר שלו בשמיים (אבל פעם הצ'יפס לא היו כלולים במחיר...).

השניצל היה טוב מאוד - הגיעו שני שניצלים גדולים ודקים יחסית, הציפוי היה טעים - הכל טוב. נאכל על ידי הילדה הבררנית מבין השתיים.
ההמבורגר - דווקא לא נאכל על ידי הילדה הפחות בררנית, אולי כי היא פשוט העדיפה את הסטייק. המבורגר טוב בסך הכל.

המוס היה משובח - אישית לא אהבתי את הקרנץ', אבל בעלי אהב.
הסורבה - כדור פירות יער, כדור מנגו - היה סביר, לא משהו.

בסך הכל, מלבד הנפילה במרק העגבניות (וכבר אכלנו בעבר מרקים אחרים מצוינים במיט בר - כך שזה לא שהם גרועים במרקים או משהו), הייתה ארוחה מצוינת, סטייק מדהים, מוס מצוין, רק לא זול במיוחד (וחבל שהלחם והחמאה לא מגיעים בחינם גם בלי קשר לעסקית).