פורום ביקורת מסעדות
נושא: טרומפלדור 10 - ביקורת אחרי שני ביקורים במקום  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/04/2014 | 12:04
7
786
הביקורת המלאה כוללת תמונות באתר שלי

ביקור ראשון:

הטוב: מדובר במסעדת ברסרי ברמת השרון, פשוטה ואיכותית, כמו שבכל שכונה (בעולם אידיאלי) צריכה שיהיה בה לפחות אחת כזאת. באנו עם קופונים כך שהארוחה, אחרי כמעט 50% הנחה, הייתה מאוד משתלמת. סלסלת לחם ופרעצל (17 ש”ח) נחמדה מאוד, בעיקר בגלל התוספת הפחות שגרתית של הפרעצל החם. עם הלחם הצטרפו פנכה של חמאה ועגבניות מגורדות עם גבינה מלוחה וזיתים. עוד תוספת פחות סטנדרטית וכיפית. פטה כבדי עוף (44 ש”ח) היה טעים, אם כי לא מרגש, והגיע עם ריבת עגבניות שלא היה מספיק ממנה כדי לאזן את כמות הפטה. רביולי “קפלאצ’ו” ברוטב וורמוט, שום, פטריות, פסטו, כרישה, ירוקים, ציר ירקות, קצת שמנת ופירורי לחם פריכים (66 ש”ח) – המנה שהתיאור שלה הוא כמעט מתכון שלם למנה בלי להבין מה היא בכלל, היתה המנה הטובה ביותר לדעתי בארוחה. כיסונים (יותר בסגנון של טורטליני) ממולאים בגבינה עם רוטב עשיר בירקות והפירורי לחם הוסיפו טאצ’. מנה מאוד גדולה וממלאה יחסית למחירים ולציפיות התל אביביות שלנו (בקושי הצלחנו לגמור אותה). לזנייה בשרית עם גבינת עיזים מוקרמת (68 ש”ח) עשויה טוב והגיעה לשולחננו מבעבעת מהתרגשות. הקינוחים היו מאוד מספקים והרשימו לטובה, אם כי קיים החשש שהן עוגות מוכנות שמגיעות ממאפייה במקום אחר, אולי מוטב שכך במקרה הזה. עוגת השוקולד שכתובה בתפריט לא היתה במלאי ובמקומה לקחנו טריקולד (36 ש”ח) למרות שלא הגיע עם גלידה בצד כמו שייחלנו, היה משובח. עוגת הגבינה (36 ש”ח) שנלקחה כדי לאזן את כל השוקולד היתה מצויינת גם היא. שקלתי אם לציין לרעה את העובדה שמדובר בקינוחים של בית קפה ולא של מסעדה והצלחת הייתה ממש ריקה חוץ ממשולש העוגה, אבל לאחר מחשבה נוספת, אני מעדיפה לקבל מנה אחרונה שהיא פשוט פרוסה של עוגה טובה שעושים במאפייה או מקום אחר, ומתומחרת בהגינות מאשר קינוח ב-45 ש”ח וצפונה שמכילה כמה אלמנטים שלא הלכו ביחד בכלל (לדוגמא קינוח האננס של טאיזו שאכזב).

הרע: המקום נחמד סה”כ אבל השירות היה בינוני (אבל לא מעיק). סלט אבוקדו קיסרי – לבבות חסה, אבוקדו, רוטב קיסר, קרוטונים וגבינת מנצ’גו (48 ש”ח) היה אומנם סלט עם הרבה אבוקדו אבל לא הרשים אותי. כשמזמינים סלט קיסר רוצים שני דברים: חסה טרייה ושטופה היטב, ורוטב קיסר מעולה. החסה היתה רגילה ולא לבבות כמובטח והאבוקדו היה מעט חום. לא טרחו להוציא את החלקים הפחות יפים של האבוקדו וזה נראה די נורא. הרוטב לא הרגיש לי כמו רוטב קיסר אמיתי עם ביצים קשות ואנשובי כי הוא היה מאוד דליל כמו רוטב סלט רגיל, והקרוטונים היו חתיכות שוברות שיניים של פרעצל האתמול. שניצל עגל וינאי שלבקשתי הגיע עם שפצ’לה במקום פירה (78 ש”ח) היתה מנה ענקית אבל מאכזבת. בגלל דבר בסיסי – הבשר לא תובל כראוי. היה תפל. השפצ’לה היה נחמד והגיע מוקפץ עם תרד אבל גם לו היה חסר איזשהי חתיכה של חמאה מומסת מעל.

יצאנו מהמסעדה מאובסים ומרוצים, היה ערב נעים ורגוע ובהחלט התאים לחברים שרוצים גם לאכול וגם לא ביוקר וגם לדבר תוך כדי כך באווירה סימפטית.

תאריך הביקור: ינואר 2014

ביקור שני

הטוב: חזרתי לטרומפלדור 10 בהרכב שונה לגמרי, לארוחה קלילה בלי שנצטרך להיכנס לעיר. כשהגענו גילינו שלכבוד החורף יש בנוסף לתפריט הרגיל, תפריט טעימות חורפי זוגי ב-265 ש”ח ואפילו עליו יש לנו הנחה בתור חברי מועדון בייגלה של 50 ש”ח. אז שוב יצא לנו ארוחה מאוד משתלמת ובכמויות אוכל גדולות ביותר (לדעתי אפילו גודל מוגזם!). הארוחה כללה שני קוקטיילים של קמפארי הדרים. הקוקטייל היה טעים טעים ומלא פירות. בשבילי מתוק מדי והוספתי לו חצי כוס מים כדי לאזן את המתיקות. דרך נחמדה להתחיל את הארוחה ולעורר תיאבון. הפרעצל שהזמנו כתוספת (11 ש”ח) הגיע כמו בפעם הקודמת ונאכל בכיף. לאחריו הגיעו שתי מנות ראשונות: גרעוולקס בייתי על קרם חזרת וצלפים – מנה טובה, אני מאוד אוהבת סלמון כבוש בייתי רק לא מבינה למה הוא היה צריך להגיע על חופן מוגזם של עלי רוקט יבשושיים? מנה לא מושכת במיוחד. המנה השניה של רוסטביף עם איולי וזיתים נהדרים סבלה גם היא מערמה של עלי רוקט לא אסטטים שדווקא התאימו מאוד בטעמים לרוסטביף אבל הונחו בצורה לא נעימה לעין מעל המנה. בהמשך קיבלנו 2 (!) מנות של מרק היום שהיה באותו יום מרק ברוקולי. המרק היה פשוט וטעים והזכיר לי טעמי ילדות. גם מנה יחידה מהמרק הייתה מספיקה לדעתי. רביולי “קמפאלצ’ו” שהוזמן בעקבות ההצלחה הקודמת היה טעים ועשיר אבל חסרו לו ירוקים שזכרתי לטובה בביקור הקודם. בכל זאת, מנה טעימה. הגיע אז גם הסלופי ג’ו שהיה טעים, לא יותר ולא פחות, וממנו רק טעמתי ביס קטן כי כבר הייתי מפוצצת מרוב אוכל. את הקינוח יכלנו לבחור מתפריט הקינוחים (כלול בארוחה) וביקשנו פאי לימון. הגיע פאי לימון עם מרנג ופירות יער לצידו. כשעלה על שולחננו הייתה התרגשות למראה קינוח מעל המצופה. הטארט עצמו היה טוב מאוד אבל הפריע לי המרנג שמעליו שהיה גרגירי משום מה וגם מעודף מתיקות משווע. חשוב לציין שאני היחידה ששמה לב למרקם הגרגירי ושאר האוכלים לא הוטרדו מכך.

הרע:  טאקל קטן בתחילת הערב היה לא נעים כשנכנסו והרגשנו שאנחנו לא היינו מורעבים ורצינו להתחלק שלושתינו על תפריט זוגי אחד. המלצר החביב אמר שאין בעיה אבל כשאחראית המשמרת קפצה לקחת את ההזמנה בזמן שהמלצר ניקה כוס שנשברה על הרצפה, היא לא רצתה לקחת הזמנה של תפריט זוגי לשלושה אנשים. הבטחנו לה שהכמות תהיה לנו די והותר ובחוסר רצון היא קיבלה את זה. שאלה אם נרצה לחם, ולמרות שלא ממש רצינו שאלנו אם אפשר רק פרצעל. התשובה הייתה שהמנה היא מעורבת: לחם ופרעצל אז אמרנו בסדר. כמה שניות אחרי זה, שמנו לב שבתפריט יש גם אופציה רק לפרעצל והתעקשנו לקבל רק את זה למרות התנגדותה של אחראית המשמרת. מנת ביניים (מה שזה לא יהיה) הגיעה בצורה של קלמרי צרובים על ערמה של… נחשו מה? עלי רוקט. העלים תובלו בוינגרט כלשהו הפעם אבל המנה כולה הייתה מלוחה מדי. הקלמרי עצמם היו טעימים ורכים ולא בושלו יתר על המידה. עוד נקודה לא לטובת המקום היא שנדמה שחסר דיוק במנות. כל המנות נחמדות אבל משהו קטן מבאס בהן (מתוק מדי, מלוח מדי…).

סה”כ אכלנו 7 מנות (אחת מהן בכמות כפולה), שני קוקטיילים ותוספת של פרעצל במחיר של 224 שח לפני טיפ – דיל מעולה, רק חבל שלא היינו ארבעה סועדים כי הכמויות השערורייתיות האלה לא מיועדות לזוג אלא לרבעייה. האוכל פשוט וטעים, לפעמים הפרטים הקטנים נזנחים כמו תיבול לא מדוויק, פרזנטציה לא נעימה, ערימות של עלים מיותרות וטקסטורה גרגירית למרנג. יש מקום להשתפר, בנתיים מדובר במקום משתלם במיוחד לאכול בו אוכל לא רע.

תאריך הביקור: מרץ 2014