פורום ביקורת מסעדות
נושא: בראנץ׳ באדורה - עוד ועוד ועוד ו...?  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/04/2014 | 15:17
15
654
הדבר היחיד שידעתי לגבי שישי בבוקר הוא שאני רוצה להיות ליד הים, עם עדיפות למשהו לא הכי רחוק מהבית . בהתחלה חשבנו ללכת לבויה, אבל תפריט הבוקר נקרא לי משעמם. סיעור מוחין עם מומחי הפורום הוביל אותי לבצע הזמנה דרך קליק א טבל להוטל מונטיפיורי, ואולם שעה לפני ההזמנה המיועדת קיבלתי טלפון מהמסעדה שההזמנה לא אושרה. זכרתי שיש בראנץ באדורה ולשמחתי אפילו היה מקום. הדיווחים על הבראנץ הנ״ל היו חיוביים ברובם ובמחיר של 99₪ לאדם ציפיתי להנאה.
נהניתי? כן, אבל לא בטירוף. נחמד פלוס . לא אחזור על כך, בטח שלא במחיר הנ״ל.
אז מה היה? המון המון דברים. לחם שאור חם ומצוין עם קרום פריך ( בדיעבד, זו היתה המנה המוצלחת בארוחה) ומה שהמלצרית כינתה ״אוסף המתבלים שלנו״ . ובכן, מסתבר שחמאה היא מתבל. ומלח גס גם. אליהם התווספו ריבה (חברתי אמרה שטובה, אני לא טעמתי) ממרח עגבניות וזיתים מרוסקים (יבשושי למדי) וקונפי שום שהיה מתוק עד רתיעה.
לשולחן מגיעים שלושה (!) תבשילי ביצים: שקשוקה במחבת קטנה שהיתה נחמדה וסטנדרטית, ביצי בנדיקט (על חלה קלויה פרוסה עבה מדי ביחס למרקמו של ההולנדייז) סבירות, וצלחונת של ״בייבי אומלט״ שהם למעשה חתיכות חביתה בגודל ובצורה של ניוקי בקרם פרמזן. החביתה היתה חביתה, הרעיון נחמד אבל מינוס גדול רק לשם המטופש להחריד הזה. קרם הפרמזן היה טעים מאוד.
בצלוחיות- פרוסת רוסטביף חצויה לשניים לאורכה עם תלולית איולי, אותו כנ״ל של סלמון מעושן, צלוחית של שמנת חמוצה ועגבניות מרוסקות חריפות ( מי אמר אייל שני?) , סלט ירקות קטן, כבד קצוץ נוזלי מדי, עלי גפן רכים מדי, ומאפה פסטייה חם ופריך ממולא בגבינת עיזים שהיה ממש סתם. יכול בהחלט להיות שהיו עוד כמה דברים, אך העובדה שלא ביקשנו ריפיל על אף אחת מהמנות (למרות שאפשר) מעידה ששום דבר לא הותיר עלינו רושם.
בלטו בהיעדרם: גבינות, מליחים.
עם הארוחה מקבלים שתייה קרה וחמה לכל סועד, כשהשתייה החמה מלווה במאפים מתוקים. במקרה שלנו היה מדובר במאפה שמרים שוקולד גרוע ופיננסייר אפויים בתבנית מיני מאפינס שהיו מצויינים. שתינו הזמנו בנוסף קוקטיילים.
החשבון היה 272₪ .
בקיצור, למי שאוהב כמויות, הארוחה הזו חלומית. למי שמעדיף מגוון קטן אך משובח ואיכותי, צר לי אבל זה ממש לא המקום.