פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת סול קיצ'ן בבנימינה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/04/2014 | 22:47
4
739
מסעדת סול קיצ'ן היא גלגולה הנוכחי של מסעד "גאיה" באזור התעשייה של בנימינה.
החלל הוא אותו חלל, המקום הוא אותו מקום, והשף הוא אותו שף, אבל השולחנות עכשיו גדולים יותר, והבר עושה רושם של נוח יותר.

המסעדה החדשה מציגה לראווה אידאולוגיה חברתית. היא באה לידי ביטוי בעיקר בתרומה של חלק מהרווחים לאחת מהעמותות הפועלות באזור (לבחירת הלקוח) ובתמחור ידידותי של האוכל והיין.
והתמחור אכן ידידותי. ראשונות ב30 ש"ח, קינוחים ב30 וקצת, שלישיית טאקו ב45 ועיקריות אחרות ב55/60/80 בהתאם לצימחוני/בשר/דג. בתפריט היינות יש בקבוקים ישראליים לא רעים בטווח של 100-140 ש"ח.  התפריט מסומן היטב וכולל מנות ללא גלוטן/ ללא חלב / צמחוניות / טבעוניות.

רוב התפריט סוחב לכיוון אסיאתי, למעט סקציות הבשר והטאקו.
טעמתי קרפצ'ו טונה אדומה. מנה פשוטה שכללה גם צלפים וקוביות עגבנייה. הדג היה טוב אבל פיזור מלח לא אחיד גרם לכך שהיו חלקים מעולים וחלקים מלוחים מדי. לזכותם, המלצרית הציעה מיד להחליף מנה אבל אני, פולני שכמותי, ויתרתי.
מהראשונות טעמתי גם מנה של חציל מאודה. החציל הגיע בכלי אידוי עטוף בעלה רענן של בקצ'וי, ובתיבול אסיאתי פיקנטי. לצידו הייתה קערית רוטב מתקתק ולא דומיננטי בכלל. בהחלט ראשונה מיוחדת וטעימה.

למנה עיקרית אכלתי שלישיית טאקו בשרית שהגיעה עם כל המתבקש : גואקמולי, שעועית, צ'ילי וחלפניו כבוש. הייתי מעדיף חריף יותר אבל בכל זאת נהניתי.
טעמתי גם ממנת רוסטביף שהוגשה עם שפע ירקות שורש.

למרבה הצער, הקינוח נטול גלוטן היחידי היה קרמל ברולה, שהיה סטנדרטי.

בסך הכל המנות לא היו קטנטנות למרות המחירים הזולים יחסית, אבל עדיין לא מספיק משביעות. כדי להתמלא צריך להזמין פחמימה או לחם בתוספת תשלום.
ועדיין, המקום מספק יופי של VFM.  
יחד עם אוירה חיובית, שרות בסדר ועוד כמה מנות מעניינות בתפריט, המקום מבחינתי חוזר להיות אופציה ראויה באזור.