פורום ביקורת מסעדות
נושא: שני דיווחים בקצרה- לופט בראשל"צ, וערביקה בב"ש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/04/2014 | 07:24
4
438

לופט:
אחרי הדיווח הנלהב של רוזי וקיידי  הייתי חייבת לבדוק את המקום, אך מחמת מחסור בביביסיטר נאלצנו להסתפק בהזמנה הביתה.
הזמנו -  
פטריות ממולאות בגבינות -  הגיעו 4 פטריות  ממולאות בפרומעז, מצופות בפרורי לחם  ומטוגנות כמו שניצל.  הרגיש ספוג בשמן,  מעט מאוד מילוי ולא שווה את הקלוריות.
רביולי  גבינות ברוטב שמנת פטריות - מנה בנאלית  שהצליחה להיות בינונית מינוס.  הרוטב היה בסדר אבל המלית של הרביולי היתה גרגירית והבצק עבה מידי לטעמי. מבאס.
המבורגר לופט אנגוס -  הבחור אמר שהוא חביב אבל לא מרגש.
ההמבורגר מגיע עם הום פרייז -  מעולים !!!  המנה המצטיינת של ההזמנה שלנו.  

לקינוח לקחנו סניקרס-  מלבן של שוקולד שמכיל חמאת בוטנים,  קרמל ועוד -  היה ממש סתם ולא שווה 32 ש"ח.  מחירי הקינוחים מתחילים לעצבן אותי לאחרונה.

שורה תחתונה-  הום פרייז מצויינים,  אבל כיוון שכל השאר היה בינוני ואף פחות,  לא נראה לי שנזמין מהם שוב.


ערביקה:
אין הרבה אופציות  בב"ש למסעדות כשרות שהן לא שיפודיות \ חומוסיות וכו',  ולכן נאלצנו לחגוג את הפרידה של קולגה יקר ואהוב בערביקה.  זו הפעם הרביעית שלי במסעדה,  ולמדתי בדרך הקשה שהמנה הצמחונית היחידה שאני אוהבת בה היא סלט עם פטריות חמות מוקפצות בחמאה ופסטו.  כמובן  שהתפריט התחלף ובקושי מצאתי  מה לאכול במקום.  הם חייבים לתת עוד אופציות סבירות לצמחונים (שלא לדבר על טבעונים...).
התייצבנו לפני שתיים,  היינו 10 אנשים רעבים.  את המנות  הראשונות קיבלנו רק בשלוש.  כשבאו לשאול אם הכל בסדר אמרתי  שלא יתכן שלקח להם 50 דקות להוציא  לנו סלטים  בצלוחיות קטנות (זו היתה המנה הראשונה של רוב המשתתפים). העיקריות הגיעו גם הן באיחור מטורף.  אחד מאיתנו קיבל את הראשונה יחד עם העיקרית.  כפיצוי קיבלנו 2 קינוחים ש... לקח להם חצי שעה להגיע.  יצאנו משם בארבע וחצי - מטורף !
האוכל עצמו היה לא אחיד-  ההמבורגרים היו טובים,  אבל הרולים של הסושי התפרקו והאורז היה מתוק בטרוף -  מישהו השתולל שם עם המירין \ סוכר.

שורה תחתונה-  לא להגיע אם לא חייבים מסעדה כשרה,  אלא אם יש לכם הרבה זמן פנוי....