פורום ביקורת מסעדות
נושא: טאפאס בר אחד העם  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/04/2014 | 13:33
3
582
במילה אחת - אכזבה.
במילה שניה - היו לי חששות מסויימים עוד לפני, בכל זאת ניסיתי, כי לא הייתי שם אף פעם.

חזרתי אתמול מסופ"ש בצפון, ומאחר שיש לי תמונות שאני אני צריכה להעלות, אני אשמור את הדיווחים על הטחנה במטולה (בשר פשוט נפלא, הכי טוב שאכלתי לאחרונה), טאנטי באצי (יאמ, המלצות הפורום לא איכזבו), ארוחת צהריים בבית שלום (סבבה לגמרי) וכד' - ליותר מאוחר במהלך החג.

אבל אתמול יצאתי לדרינק קטן עם חברה בטאפאס בר, אחרי שויקי כריסטינה (שאמור לספק מוצר נחות בהרבה על הנייר) היה מלא, וזו בהחלט הייתה הארוחה המאכזבת של הסופ"ש.... אז מזל שהיא הייתה בראשון.

המקום היה מלא למדי, בטח מבפנים. ארוחות קופונים?

אני שתיתי פינו נואר שלא היה משהו, אבל לא התלוננתי.
החברה ביקשה  ריזלינג במקום הגוורצ שלא היה (חבל שאף אחד לא אמר לה שזו כוס של 41 ש"ח), לקח לה 10 דקות לקבל (אחרי) וישר שטעמה מהכוס אמרה שהיין נפתח כבר לפני כמה ימים, לקח לא מעט זמן עד שהברמנית הלחוצה שעשתה 1000 דברים בבת אחת (ישבנו על הבר) הצליחה להשיג בקבוק חדש, אבל מה - היא החליפה בלי שום בעיה.

לחם וטפנדים (זיתים, חציל, סלסת עגבניות - כולם חסרי מעוף לחלוטין ולא ממש שווים) עבור 18 ש"ח היו מאכזבים. הלחם היה פשוט יבש ולא טעים. האם זה בגלל החג המתקרב? זה היה לחם מאתמול, אל תגישו דבר כזה. תגישו לחמניות של פסח במקום - אבל טריות.
אתם מסעדה לא כשרה ואין לכם שום תירוץ. NEXT.

אני הזמנתי אויסטר נובו (29 ש"ח) עם ביצה וואסבי - לא הרגיש לי ימי מספיק והביצה הייתה חסרת טעם, אבל אני חייבת להודות שהניסיון שלי עם אויסטרים מוגבל למדי.
היא הזמינה פטאטאס בראווס שהיו תפו"א מוקרמים אה-לה-אפרופו בשנות ה-90, היה טעים, מצד שני - זה תפו"א מוקרמים, למען השם. קשה לדפוק את זה.
אני הזמנתי קלמארי סום טאם או משהו כזה, סלט קלמארי סביר אסייתי,עם כוסברה ועוד דברים, לא משהו שהפיל אותי. פחות מדי קלאמרי.
היא הזמינה ארנציני, לא טעמתי, היא אמרה שהיה סביר - אבל בינינו, הארנציני של ג'ויה נראים יותר טוב.

או שנפלנו בבחירת המנות (היא לא אוכלת פירות ים אז היא קצת יותר מוגבלת) אבל ממה שאכלתי - ממה לא נפלתי.

ונושא היין והלחם היה פשוט לא לעניין, מסעדה כזו לא אמורה להגיש לחם יבש וגם לא כוס יין מבקבוק שעמד יומיים-שלושה פתוח. אגב, כשהיא קיבלה את הכוס הראשונה העובדה שהיא קיבלה פחות יין ממני הייתה בולטת, וזה התחוור לאחר מכן שזה פשוט בגלל שהם נתנו לה את מה שנשאר מהבקבוק.

חבל, מבאס אותי לקחת אנשים למקומות חדשים, ואז להתאכזב. לפחות טאנטי באצ'י, למרות שסטינו עבורה מהדרך, ולמרות שישבנו על הבר (כיסאות לא נוחים להחריד) בסופ"ש הייתה טובה.

תמונות וביקורות מפורטות - בהמשך.

נ.ב  - היינו צריכות ללכת עם קופון, מסתבר.