פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקור ראשון במתחם שרונה החדש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/04/2014 | 20:25
13
978
מהרגע שסיימתי את שלב הלימודים היום ועד שעת סיום הבייביסיטר היה זמן קצר בלבד והחלטנו לנסוע לבקר במתחם החדש לסיור קצר. המתחם יפה מאוד, יש בו הרבה מה לעשות עם ילדים, מה שלא היה בו צורך היום, וכמובן מסעדות רבות.
מכל המקומות הפתוחים מה שהכי התאים לנו הייתה הטרטוריה במתחם ליטל איטלי שנפתח בשבוע האחרון. את יוגב ירוס אנחנו מכירים ומעריכים מאוד מתקופתו במל ומישל ולשמחתנו לא התאכזבנו גם בארוחה הראשונה במקום החדש.
התפריט מחולק ל3 חלקים ממנות קטנות מאוד ועד בינוניות. מהחלק הראשון הזמנו מנה של בייבי קלמארי כבושים שהגיעו בצנצנת קטנה אבל רחבה כך שלא היה מציק, הטעם היה מתקתק חמצמץ עדין וחתיכות הקלמארי היו רכות מאוד ונהנינו בעיקר מהראשים שהיה להם טעם נהדר. מנה נוספת מחלק זה הייתה של בשר ירך חזיר שבושל ונפרס לפרוסות דקות והוגש עם 2 חתיכות אגס מבושל ומעט חרדל, לי זה הזכיר ז'מבון דה פריז משובח.
מהחלק השני בתפריט הוזמנה מנת רביולו סלק שהייתה פרוסות דקיקות של סלק שמולאו בקרם גורגונזולה עדין, מנה מעולה.
מהחלק של המנות הגדולות יותר הזמנו מנת דפי פסטה ירוקים מתרד עם קלמארי ופנצ'טה, מנה מעולה בטעמים אולם דפי הפסטה לא נשמרו היטב ומעט נמעכו בבישול.
פונקנו בקינוח בבה לימון- על בסיס סברינה הייתה קציפת לימון מאוד לימונית ומסביב היו מעט ריבועי ג'לי לימונצ'לו מאוד מוצלחים והיה שם גם דף מרנג. אשתי הייתה מאוד מרוצה היות והיא חובבת קינוחי לימון וגם אני שפחות אוהב אותם נהניתי מאוד.
על כל זה שילמנו 129 ש"ח (הקינוח היה OTH) מאוד מאוד מוצדקים. אני מניח שכשיהיה זמן נחזור לבדוק גם את המקומות האחרים במתחם