פורום ביקורת מסעדות
נושא: קלארו מתחם שרונה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/04/2014 | 17:52
9
1569
ביקור מולדת של הינשופית הוא ארוע משמח אך עמוס. בשבילה לא בשבילי ולכן כשהתקבלה באחת עשרה הודעה אם יש סיכוי לפנות לה את הערב לא הססתי ואמרתי מיד כן.

לינשופית אהבה למקומות חדשים. היא מסבירה שזה נובע מחוסר רצון לשמוע אח"כ ולהתבאס על המקומות החדשים שהיא מפספסת.
ביןן המקומות שנשקלו היו הזאזו החדש האותו מתחם, והשאפה בר בפשפשים.
אבל הבחירה הראשונה היתה קלארו.
המארחת שענתה לטלפון היתה נחמדה בצורה יוצאת דופן. הסבירה שאין מקום אבל שהיא תעשה כל מאמץ לראות מה ניתן לעשות, ושממש עכשיו היא מתחילה סבב טלפונים לאישורים.
ואכן כעבור זמן מה (וטלפון נוסף שלי חסרת סבלנות שכמוני) קיבלתי שיחה שישמחו לקבל אותנו על הבר בתשע וחצי. (אגב הגישה בזאזו היתה שונה לחלוטין ושם קיבלתי תחושה של מה לעשות בעיה שלכם שנזכרתם רק עכשיו).

בזמן שחיכיתי לינשופית שתיתי מים עם מלפפון (הקטע הזה נתפס חזק בעיר שמתי לב) ועיינתי בתפריט.
התפריט הרגיש לי כתפריט רחב יחסית ובו לא מעט מנות שעניינו אותי.

כשהינשופית הגיעה החלטנו להזמין קוקטייל (הם נקראים XL אבל בפועל לא מאוד גדולים). מתוך כוונה להזמין יין מאוחר יותר, הזמנו קוקטייל אחד לחלוק ומאחר והינשופית היא זו שבביקור צמצמתי ל-3 אוםציות ונתתי לה לבחור מתוכן. הבחירה שלה נפלה על "מוחיטוב תפוזי דם" שהיה שילוב מרענן בין חמוץ למריר.

בכזרת האוכל התחלנו עם ריקוטה חמה, מנה שמגיעה מפורקת לחלוטין. על מגש עץ מוגש סיר ריקוטה, כלי עם תרד חם, כלי עם קונפי עגבניות ולחמניות בריוש על הגריל. ההגשה היתה מאוד יפה, המנה טעימה ולא קונבנציונלית. לדעתי היה חסר קצת ברישות במנה ומה שהוגש הספיק בקושי לחצי מהמנה. אבל מיד כשביקשנו קיבלנו עוד.
בנוסף, וכי הינשופית מכירה אותי לא מאתמול, היא בחרה בטרטר בקר שמגיעה מתובל היטב אבל עם תוספות נוספות בצד למעוניינים (שאלוט קצוץ למשל). בנוסף הוא מגיע עם ויניגרט עגבניות שהיה פשוט מעולה ושקלתי ברצינות לבקש צנצנת שלו.
מבחינתי, הטרטר של קלארו נכנס לפנתיאון כאחד הטובים בעיר.

עם האוכל הזמנו גם בקבוק שרדונה גראז דה פאפא, שכרגיל לא אכזב.

בסיבוב שני הזמנו את המנה הסגולה - קלאמרי סכול מלווה בירקות סגולים (תפו"ח, כרוב, גזר, סלק) ורוטב סלק. הקלאמרי היה עוי היטה והמנה טעימה. לדעתי הפרורופורציה של הקלאמרי במנה לעומת כמות הירקות היתה לוקה בחסר. גם ביחס למחיר הייתי שמחה ליותר קלאמרי.
סיימנו עם טורטליני ברווז ותפוחים מעושנים שהיתה מנה פשוט מצויינת.
התלבטנו אם להזמין מנה נוספת אבל מאחר ולקחת קצת זמן עד שהברמנית התפנתה אלינו האוכל שקע והחלטנו לעבור לשלב הקינוחים.

בניגוד לרוב המקומות עם מטבח פתוח כאן גם פס הקינוחים הינו פתוח. הברמנית גרמה לנו לקום מהכיסא ולהצטרף אליה לסיבוב בעמדה שם הציגה לנו את מה שנשאר (חלק כבר לא היה. אנחנו לא יודעות איזה חלק).
לאור המלצה מאוד מאוד חמה של הברמנית לקחנו את הטראפל הפתעות - טראפל שוקולד ממולא בקרמים מסוגים שונים ודובדבני אמרנה. המנה היתה טעימה אבל לטעמנו מאוד כבדה לסיום האחרונה וסיכמנו ביננו שהיינו מעדיפות קינוח אחר.

האוירה במקום מצויינת מוזיקה כיפית התנגנה לאורך כל הזמן ולמרות המטבח הפתוח והמסעדה המלאה לא היה רועש מידי מכדי לדבר בצורה נעימה עם הצד השני ללא צורך לצעוק או להתקרב.
השירות על הבר היה באופן כללי מוצלח למדי ומאוד נעים.

החשבון הסתכם בכ 520 שקלים לפני טיפ.