פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה אירופה במתכונתו החדשה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/04/2014 | 00:59
11
703
בעקבות השינוי במטבח חזרנו לקפה אירופה לבדוק מה קורה. לפי השמועות לחבר'ה מהבאסטה נמאס לתחזק שני מקומות והם חילצו לאחור. המקום נסגר ונתפתח מחדש לאחר ששרון כהן מהשילה לקח על עצמו את המטבח. חיבבתי את הגלגול הקודם של קפה אירופה אבל חשבתי שהVFM בעייתי. שמחתי לראות שמלבד שינויים מינוריים הגרסא החדשה שמרה על העיצוב המעולה של המקום.
המקום נראה מפוצץ בשישי בערב אבל למרות זאת נמצא לנו מקום על הבאר למעלה עם הגעתנו ללא הזמנה. התפריט מחולק לקטגוריות לפי מחירים, מ19 שקלים עד 69, בקפיצות של עשר.

היינו שלושה וחלקנו את כל המנות.
פתחנו בפלפל פדרון מטוגן (19), שרימפס, קלמרי, שום, פטרוזיליה, פלפל חריף וגרידת הדרים (49) ופיתות עם מעורב מהים, ציזיקי, בצל, סומק, סחוג ופטרוזיליה (49). הפלפלים היו מאכזבים, שבעה בודדים, חלקם מרירים מאוד ללא מספיק מלח. מנת השרימפס קלמארי היתה מעולה, עם רוטב נהדר וניחוח הדרים בולט. המעורב היה טעים, אם כי אני חושב שטעמי הדג (שאין לי מושג מהו) נעלמו לחלוטין מאחורי תבליני המעורב הדומיננטיים.

המשכנו לתמנונים ביין אדום, תפוחי אדמה ונקניקיות לבנות (69), ריזוטו שחור עם קלמארי, מולים וגרידת לימון (69) ותבשיל צוואר טלה, ארטישוק ועגבניות עם עלה פסטה (69). התמנונים היו המנה המצטיינת של הערב בעייניי, זרועות רכות שהשתלבו מעולה עם הרוטב ותפוחי האדמה. הנקניקיות היו מיותרות בעיניי אבל לפחות הן לא הפריעו. הריזוטו היו עשוי לעילה אבל היה חסר לו קצת תיבול (אם לצטט ממשחקי השף, הראו פה טכניקה אבל יש בעיה בטעמים). מנת הטלה היתה מאכזבת בעיניי, המרכיבים השונים לא התחברו ועלה הפסטה היה עבה מדי. חבריי לארוחה דווקא אהבו, נשארנו חלוקים.

קינחנו בסברינה מעט דחוסה מדי אך טעימה וממתק שוקולד נחמד.

ביחד עם בקבוק הרי יהודה של צרעה יצאנו ב580 לפני.
לסיכום, למרות מעידות נקודתיות נהננו מאוד ואני חושב שהשינוי הביא שיפור בתמורה לכסף. אציין במיוחד את איכות פירות הים וכבר שמתי את עיני על שיפוד שרימפס קריסטל שראיתי מסתובב שם.