פורום ביקורת מסעדות
נושא: סוניה געצל שפירא - שישי בצהרים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/04/2014 | 17:23
4
517

שורה תחתונה - מקום מאוד נחמד, על גבול המגניב מהצד הטוב של המגניבות.

שישי בצהרים הוא  זמן קצת בעייתי מבחינתי. יותר מדי מהכל - יותר מדי אנשים, יותר מדי רעש, ואתמול גם היה יותר מדי חם. בהחלטה של רגע עצרנו את העיר, הבלונדה ואני בסוניה...

החצר נהדרת. תחושת " של פעם" , אבל במובן הנעים . חיכינו כמה דקות בחוץ שיתפנה מקום. הושבנו במקום אחד, התפנה מקום יותר מוצל ביקשנו והעבירו אותנו בשמחה. כבר התחלה טובה. קהל מגוון, אוירה שכונתית במובן החביב, אלה באו עם הכלב ההם באו עם הלפטופ.

אכלנו:  שקשוקה יוונית - תרד, מעט בשמל עדין מאוד, גבינת עיזים ושתי ביצים. התרד היה טרי מאווווד, כל המחבת צעקה ביוונית - טרי טרי טרי. הביצים היו טיפונת עשויות מדי. הוגש עם לחם מקמח מלא - שילוב של פוקאצ'ה , פיתה עבה מאוד, או משהו. מעט טחינה בצד וסלט בקערית - שוב, טרי מאוד מאוד.

כריך רוסטביף - אחד הטעימים שאכלנו . אותו לחם מלא, המון פרוסות דקות ורכות להפליא של רוסטביף, עגביה, מעט רוטב - הבשר שיחק תפקיד ראשי ולא הפריעו לו. היה טעים ביותר.
תוספת של סלט הגיע גם איתו. הגודל של המנות לעומת מחירן ( סביב ה 50 ) היה בסדר גמור.

שתינו : מיץ תפוגזר ( סליחה, זה אני התינוקת... אבל אני מתה על זה ) ויין אחד.

השירות : בדיוק כמו שצריך. חייכני, נעים הליכות. המלצרית עברה, שאלה אם רוצות רוטב לסלט, עוד מים ( הוגשו מיד, בקבוק זכוכית . ) קרח הוגש לבקשתנו. היה הומה מאוד, ועדיין לא חסרה מלצרית כשהיה צורך, לא היה רועש, ולא עצבני.

יופי של מקום לפסק זמן קצר מהמולת קינג ג'ורג'.

סה"כ - 150 ₪ כולל טיפ מעט גבוה מהמקובל, כי הגיע .