פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה 48  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/05/2014 | 14:16
22
833
כיוון שיום ההולדת שלי השנה יוצא על ערב יום הזכרון החלטנו לפתוח את החגיגות מוקדם יותר. כרגיל יום ההולדת הזה הזכיר לי למה אי אפשר לסמוך על גברים ובשבע בערב מצאתי את עצמי חושבת איפה בא לי לבלות. טלפון נואש לקפה 48 נענה דווקא בחביבות שיש מקום על הבר ובשעה שרציתי ואכן בשעה תשע התייצבנו במסעדה והמקומות חיכו לנו.

לרוב אני מחבבת את השירות של קפה 48 אבל הפעם הוא היה איטי באופן מיוחד, אני נוטה להאשים את העובדה שלצדי ישב זוג שכנראה מקורב לשף/בעלים/מישהו מההנהלה שחגג יום נישואין ולכן קיבל את תשומת הלב של שני הברמנים כך יצא שאת השתייה קיבלנו רק אחרי שסיימנו את המנה הראשונה. השירות בעיקר אכזב נוכח השירות שקיבלתי שם בכל הפעמים שהייתי במקום עד היום.

מהספיישלים הזמנו מנה של בו לוק לאק (לא בטוחה באיות) - סלט אסייתי של אטריות שעועית, נתחי שייטל צרובים, בזיליקום תאילנדי (סגול וירוק) ורוטב שמבוסס על רוטב דגים, סויה ועוד דברים טובים.
יש לציין שאני לא מחובבי המלח, בעיני מלח מוציא את הטעמים האחרים אבל לא צריך להוות מרכז. הבחור לעומת זאת חי על מלח. מנת הספיישל חסרה מלח בעיני דבר שאומר שבהחלט היה חסר בה לא מעט מלח. תיקון קל והיא הפכה להיות מצוינת.

המנה הבאה הייתה זרוע אוקטופוס מהתפריט הרגיל - מנה שזכרתי לטובה ולא אכזבה. החסרון היחיד בה הוא שהפלפלים הקלויים בתחתית המנה מוגשים קרים, חימום קצר או צריבה שלהם לפני ההגשה היו משפרים את המנה פלאים.

עוד מנה מהספיישלים שאכלנו הייתה מנה של פלמידה אדומה על מצע עדשים שחורות ורוטב צ'רמולה שלא הורגש. הפלמידה הייתה עשויה טוב אבל אני אישית מעדיפה אותה צרובה מבחוץ. הבחור מאוד נהנה מהמנה הזו. את העדשים הוא לא חיבב אבל כיוון שאני חובבת עדשים עד מאוד, חיסלתי אותם בהנאה.

בשלב הזה החלטנו לעבור לקינוחים ומהספיישלים הזמנו טרייפל תותים - התותים היו עדיין טובים למרות שאנחנו ממש בסוף סוף סוף העונה שלהם והוא מאוד נהנה מהמנה, אני זכיתי רק לכמה ביסים בודדים ורק בזכות יום ההולדת, אחרת גם את זה לא הייתי מקבלת. הוזמן גם הקראק פאי שעליו אני לא מוותרת וכרגיל - לא התאכזבתי.

בגזרת השתייה הזמנתי מהתפריט זומבי קטן שעל פי המרכיבים קיוויתי שיהיה קצת עוקצני אבל יצא מתוק לטעמי. בסיבוב השני הברמן הציע לי נגרוני שהיה בדיוק מה שהייתי צריכה. עם זאת, אני חושבת שהוא היה צריך להתאים את הכוס לקוקטייל או לחילופין להוסיף קצת לתערובת כי קיבלתי 3/4 כוס (כשרובה כמובן קרח) מה שקצת אכזב. יש לציין שהוא הבטיח לי ורמוט מיוחד שיש להם ואכן הציג אותו בפני בזמן ערבוב הקוקטייל, דבר שאכן הערכתי.

404 שח לפני. למרות התקלות הקטנות, סביר שאחזור, כנראה ביום פחות עמוס משישי בערב.