פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחת צהריים באחים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/05/2014 | 17:48
3
444
מסיבה שלא ברורה לי, משפחת בן-הזוג מחבבת מאוד את האחים והפכה אותה לברירת המחדל לארוחת שבת בצהריים בחוץ. המקום היה נחמד בעיני כשנפתח, אבל לאט-לאט צמצם את התפריט כך שלי הבררנית נותרו שתיים-שלוש מנות בתפריט לבחור מתוכן. גם במקום מוצלח בהרבה, אחרי כמה פעמים כנראה שהיה נמאס לי די מהר. לכן יכול להיות שהשעמום עושה את הביקורת שלי מעט שלילית יותר מאשר הייתה אם זו הייתה הפעם הראשונה שאני אוכלת במקום.

הגענו מוקדם בצהריים כך שלא היה עמוס מאוד. בהמשך התמלא קצת יותר. השירות נשאר מהיר ויעיל - בהחלט נקודה לזכות המקום.
אני הזמנתי מנה של ארטישוקים מטוגנים על לבנה ומיני המבורגר, שנכתב בתפריט שמגיע עם גבינת גאודה וריבת בייקון, והמלצרית תיקנה לריבת בצל ובייקון (לא הבנתי אם כחלק מהריבה או בנפרד, ובדיעבד זה לא משנה - פירוט בהמשך).
מסביבי הזמינו עוד מנה של ארטישוקים, סלט ירקות, סלט פאטוש עם גבינת חלומי, סינייה טלה ושיפוד פרגית. מאחר שאני לא אוכלת אף לא אחת מהמנות האלה, ובן-הזוג ומשפחתו הם מה שאפשר לכנות טרמיטים (אוכלים הכל ומהר), אין לי שום יכולת לומר שום דבר על המנות שלהם.

הארטישוקים על לבנה היא מנה שאני מזמינה כבר המון זמן ולשמחתי עדיין לא הוגלתה מהתפריט. כשרק התחילו להגיש אותה היא כללה כמויות נכבדות של שום - אולי לא ידידותי לסביבה אבל מאוד, מאוד טעים. הפעם כמויות השום התמעטו אבל המנה עצמה נשארה סה"כ טובה, גם אם לא מעניינת בכלל. אכלתי אותה עם פרוסות החלה שהוגשו ולא היו לי תלונות.  
ואז הגעתי להמבורגר (במידת עשייה MR, שביקשתי ואז אמרו לי שאי-אפשר אז ביקשתי M ואז הביאו ואמרו שבכל זאת ניסו לעשות MR ונראה שדי הצליחו). לקחתי ביס וגיליתי שההמבורגר שלי מתוק - אבל ממש, ממש מתוק. אני לא יודעת אם זו הייתה ריבת בצל, בצל-בייקון או תותים. אני רק יודעת שגיליתי (טוב, לא בדיוק, אני חושבת שיכולתי לנחש לבד) שהשילוב של המבורגר מלוח עם מלפפונים חמוצים והרבה-הרבה סוכר הוא לא שילוב מוצלח בכלל. אכלתי חצי המבורגר מתוך מחשבה שאולי אתרגל אליו ובעיקר כדי למנוע ממשפחת בן-הזוג, שכבר הכריחה אותי פעם להחזיר מנה רק כי לא הייתה טעימה לי (משהו שאני לא נוהגת לעשות), לומר משהו. אחר-כך העברתי אותו לבן-הזוג שאמנם הסכים שזה די מתוק ולא ממש טעים, אבל הוכיח היטב את מה שכתבתי קודם ובכל זאת חיסל את חצי ההמבורגר הנותר תוך 4 שניות בערך.

ויתרנו על קינוח (כולם חוץ ממני בדיאטה, ואולי אפשר לומר שהקינוח שלי היה ההמבורגר...) והזמנו חשבון - שוב, שירות באמת יעיל ונחמד.
זה מקום שהיה נורא כיף לארוחת צהריים שגרתית ולא-חגיגית, אבל אחרי ששינו את התפריט לגרסתו המצומצם נותרו בו רק מנות שלטעמי הן סתמיות מדי אפילו בשביל ארוחות מאוד Casual, ואלו שמנסות להיות יצירתיות יותר כמו זו שאני ניסיתי הן פשוט לא טעימות.