פורום ביקורת מסעדות
נושא:   לצפיה בהודעה המקורית האדסון רמת החייל
תאריך: 11/05/2014 | 14:53
5
488

היום נאלצתי לחרוג מעניין הארוחות הפחות או יותר מאוזנות שאני משתדל לעשות בצהרים כי מישהו חזר מחו"ל אז כולם הלכו איתו. רצו ליב אבל היה עמוס שם ולכן ביצעו נסיגה טאקטית להדסון שנמצא, כך מסתבר ואפילו לא ידעתי, ממש ליד.

האמת שאני יצאתי עוד בזול, כי "שילמתי" על הבחירה רק בארוחה סופר לא בריאה. אחד החברים האחרים שהוא טבעוני נאלץ לגלות שהמנה היחידה שאין בה נגיעות מהחי הוא... סלט ירוק, שם מחמיא יחסית לסלט שכולל 99.999999997%. צריך להוציא חוק שיאסור לקרוא למנות כאלה בשם המחמיא "סלט". צריך לקרוא לילד בשמו: מנת עלים. היה משעשע לגלות שהסלט הגיע עם הר של גבינה מפוזר למעלה, שזה די מטומטם מצדם אחרי ששעה הבחור מתחקר אותם על כל מנת התפריט לוודא שאין בה משהו מהחי... להחליף החליפו אבל איפה השכל כשצריך.  יש להם מזל שהוא הפוך לגמרי מהטבעונים הרדיקאלים שכבר היו הופכים להם שולחן על זה בכל מקרה היה ברור מלכתחילה שזה לא מקום לצימחונים והבטחתי לבחור מחר ארוחת פיצוי ב"יבולים".

העיסקית שלהם מציעה ראשונה (סלט או מרק) ותוספת אחת במחיר המנה העיקרית. חוץ מנתחי בשר והמבורגר הטריביאלים יש שם גם ניוקי עם בקר ומנה או שתים מהים. אני בחרתי בסלאפי ג'ו שלהם והייתי גאה בעצמי שהצלחתי לאכול אותו בצורה מאד ידידותית לסביבה. תודה לאישה שעשתה לי אימונים בבית וללחמניה שלהם שהיתה אמנם מהסוג הרך אבל לא התפרקה צ'יפס שנלווה אליהם היה לא רע אבל גם לא מושלם. כיוון שאני לא מנות עלים אז בחרתי במרק למנה ראשונה. מרק עדשים עם חמיצות נחמדה. סך הכל לא רע ובטח יותר שפוי ממנת העלים המשמימה.

מנה אחת בסך הכל שאכלתי שם לא מאפשרת לי לקבל דיעה מוצקה על המקום. מה שברור הוא שלחובבי ארוחות מאוזנות זה לא המקום. גם תקציבית - קשה לרדת שם מתחת ל-60 ש"ח מה שמשייך אוטומטית את המקום מבחינתי לגיזרת ה"מקומות לאירוח" להבדיל ממקומות על בסיס יומי. דבר אחד בטוח: כמקום ל"אירועים מיוחדים" - הוא הרבהההההההההההה יותר מוצלח מהבלאק, שמילא את המשבצת הזו בתקופה שעבדתי בבורסה.