פורום ביקורת מסעדות
נושא: ההאפי האוור המשתלמת בתל אביב - דלידה בלוינסקי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/05/2014 | 21:46
18
782
לאנשים כמוני - כלומר נטולי ילדים, שגרים במרכז תל אביב, מעריכים אוכל טוב ועובדים מהבית נועדה ההאפי האוור. כמעט באף יום אין מבחינתי שום מניעה להגיע ב 18:00 לכל מקום בתל אביב ולאכול ולשתות עד לא ידע..
עד היום הגבלתי את עצמי למקומות ליד הבית (נניח השם טוב במסריק) - בהם בהאפי האוור השתייה מאוד משתלמת, והאוכל, הוא סתם ליד  - תירוץ. השבוע הבנתי שהקונספט לא נכון - ושאם כל הכובד לבירה בחצי מחיר, אוכל במחירים נורמליים ומשתלמיים "שווה" הרבה יותר - וכך אחרי שזממתי לא מעט על להגיע לשוק לוינסקי ב 18:00 (בכל זאת החברים שלי הם כאלה שעובדים בשעות "נורמליות"), הצלחתי לשכנע חברה לבוא איתי ביום ראשון, ואחרי חוויה מעולה במיוחד,, שיכנעתי חברה שנייה לבצטרף אליי שוב לביקור היום בערב.

בקיצור - יופי של אוכל, יופי של שתייה - ובין 18:00 ל 20:00 - המחירים - איך לומר - מגוחכים...
בהאפי האור התפריט בחצי מחיר (כלומר מנות האוכל) והקוקטיילים הם ב 1+1
אז היום שתינו שני קוקיטטלים - הפונטץ ברלין (על בסיס וודקה אפרסקים ותפוחים וג'ינגר אייל) שהיה נדיב, מרווה, לא מתוק מדי ושניים כאלו גרמו להיות שמחה וטובת לב - כלומר שהיה שם מספיק אלכוהול לשמח לבב אנוש... שתינו גם קוקייטל על בסיס תפוחים אפרול וודקה (לא זוכרת את שמו) שהיה מריר במיוחד, שזה נחמד לקוקטייל אבל לא לשני קוקטיילים - כלומר היה לו טעם מאוד "ייחודי". כל אחד מהקוקטיילים עולה 35 ש"ח - שזה מחיר סביר לאחד וממש משתלם לשניים במסגרת ההאפי האוור.

אבל אנחנו בכלל באנו לאכול - ואכן אכלנו...
לנשנוש בקטנה קרוסיטני סרדינים עם פלפל צ'ומה 0 טעים, נגיס, טרי  - הפלפל נתן קיק חריף, הסרדינים היו טריים ומטופלים היטב - - שני ביסים ונגמר.
מהמנות הבינוניות:
רביולי סרטנים ושרימפס בציר דגים ופסטיס עם חלמון כבוש (לא יודעת מה היה כבוש בו) - שלושה רביולים שהיו עשויים באופן לא אחיד מבחינת בצק אבל שהמילוי שלהם היה פשוט מושלם - נגיס, בעל טעם מובחן של שרימפס ובשר סרטנים, אבל מעל הכל שחו ברוטב שאני מוכנה להתקלח בו יום יום. לא יודעת מה היה בו אבל בחיי שאם היו מציעים לי כוס מלאה ברוטב של הרביולי לשתות עם קש - הייתי מוכנה לשלם על זה.
סלט זוקיני ומוצרלה באפלו - שכלל פרוסות זוקיני טריות, ארטישוק, זיתים, עגבניות שרי מוצרלה באפלו וסוג של סלסת עגבניות והגיע גם עם שתי פרוסות לחם טוב - בעייני אחד הסלטים המרעננים שפגשתי  - נדיב, מלא בטעמים, מלא במרקמים - כזה שלא מתחשק שייגמר
כנאפה בשר טלה וגבינת עיזים - המנה הזו החווירה ביחס למנות האחרות בעיקר בגלל יחס לא פרופצינלי בין הקדאיף שהשתלט קמעה על הטלה והגבינה - אבל האמת שהיא הייתה טעימה ונחמדה  - ורק לא עשתה לי את הוואו שעשו לי המנות האחרות..

כל זה פלוס סודה ואספרסו (במחיר רגיל) - במחיר המשתלם במיוחד של 165 ש"ח.. 25 ש"ח טיפ הופך את דלידה בעייני לאחד המקומות הטעימים והמשתלמים בתל אביב...