פורום ביקורת מסעדות
נושא: פופינה - כי חסרים דיווחים על המקום   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/05/2014 | 22:33
21
965

כבר הרבה זמן אני והחברה הטובה מדברות על כך שהיא צריכה להגיע לשם, נפלה ההזדמנות וההופעה שתכננו ללכת אליה ביום ההולדת שלי השתבשה (אוונטים עשו אובר בוקינג להופעה של ג'ף דנהאם, טוענים ששלחו מייל מיד אחרי ההזמנה שהייתה חודשיים לפני אבל רק יום לפני ההופעה נזכרו באמת להרים טלפון ואז כבר היה מאוחר יותר, אנחנו לא קיבלנו את הכרטיסים שלנו ולא ראינו את ההופעה. למרות שהוצע פיצוי, בהחלט התנהלות לא ראויה של החברה הזו שבעיקר הרסה לה את מתנת היום הולדת ואכזבה את שתינו מאוד) אז החלטנו במקום, להיפגש השבוע בפופינה.

אני הייתי במסעדה מספר פעמים ולחברה הייתה זו פעם ראשונה, ישבנו על הברמן ושירת אותנו ברמן שלא הכרתי קודם לכן אבל היה מקצועי מאוד. בגלל מגבלות הריון של החברה התמקדנו במנות שאינן בעייתיות:

לקחנו את טרטר הבקר באבטיח לי - הטרטר הגיע עם ערמונים קצוצים במקום והיה מעולה בתצורה הזו, הברמן כמובן ידע אותי לפני ההזמנה.
לקחנו גם את סלט השומר הצלוי שהיה סלט שומר צלוי - המרכיבים היו טובים והתחברו יחדיו, היו חסרות קצת חתיכות פומלית כדי שהמנה באמת תהיה מצוינת, סך הכל מנה טובה.

בסיבוב השני לקחנו את מנת ההמבורגר שרימפס - בעיני הם עושים את הלחמניות המאודות הטובות בעיר, הקציצה הייתה נפלאה והמנה הייתה מעולה. החברה ציינה שהיא הייתה מוכנה לאכול את המנה הזו כל יום - כל היום. דעתה השתנתה אחרי שטענה את רביולי ריבת הדלעת עם כבד האווז. לפני הביס הראשון הזהרתי אותה שאני לא מוכנה לוותר על המנה הזו, היא מצידה ניסתה לשכנע אותי שהיא אוכלת בשביל שניים. התפשרנו בסוף על חצי חצי.

בשלב הזה התדיינו בנינו האם אנחנו רוצות להמשיך לעוד מנה או לעבור לקינוחים, לבסוף החלטנו לעבור לקינוחים:
סופלה השוקולד שהגיע עשוי מדויק - יודעת שהיה דיון על כך השבוע בפיד, בעיננו הוא היה יחסית מתוק.
עוגת הטופי, תפוחים וגלידת בירה - מנה נהדרת, לחלוטין הטעם של שתינו. אני מוכנה לאכול דלי של הגלידה הזו.

לאורך הערב שתיתי שלושה קוקטיילים:
BPM - מבוסס על דלעת, מייפל, קינמון ווויסקי. קוקטייל שאני לא מוותרת עליו בכל ביקור במקום.
שני הקוקטיילים הבאים היו יד חופשית שנתתי לברמן:
הראשון היה קוקטייל שהברמן סיפר שטעם בפראג כמה שבועות קודם לכן והוא מבוסס על דבש, וויסקי והרבה ג'ינג'ר ותבלינים. בעיני התבלינים לא היו מספיק חזקים אבל הקוקטייל בכללי היה מוצלח מאוד והוויסקי שהוכנס לקוקטייל היה מהסוג המעושן שהוסיף לו עניין.
הקוקטייל השני היה מבוסס על מרגריטה קלאסית וכלל ג'ינג'ר וטעמי לימון. בנוסף הוא כלל ענף רוזמרין שהוטבל בשרטרוז והודלק דבר שנתן לו טוויסט נחמד.

קצת לפני שיצאנו השף אוראל ניגש להגיש שלום כיוון שזכר אותי מביקורים קודמים.
הברמנית הנוספת במקום גם מזגה כוסית של מוסקט לקינוח שהחברה ויתרה עליה מסיבות ברורות.
436 שח לפני.