פורום ביקורת מסעדות
נושא: טפאס אחד העם  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/05/2014 | 23:14
24
805
בשעה טובה ומוצלחת אחרי דחיות , שינוי שעה ושוב שינוי שעה איומים על ביטולים הגענו למימוש הקופון שקנינו לפני חודש וחצי.
התאספנו הערב אנוכי,שיחיה,קליספרה והאופנוען בטפאס אחד העם.
אני רוצה לציין לטובה את הרעיון של הואלה פרקינג , חסך לנו זמן וכאב ראש 30₪ ומישהו אחר מטפל בעניין החניה. נוחות מבורכת ורוב המסעדות בתל אביב צריכות להרים את הכפפה ולהכניס את השירות הנ״ל לארסנל השירות שלהן.
הגענו ב20:00 התיישבנו לשולחן והזמנו שתיה ממלצר מספר 1 , יותר לא ראינו אותו עד החשבון, מלצר מספר 2 לקח את ההזמנה לטפאסים למנה ראשונה בזמן שמלצרית מספר 3 הביאה לנו את השתיה.
כולם התחילו בכוס קווה ואני שתיתי לימונדה (אחרי לילה כמעט בלי שינה אני מעדיפה שלא לשתות).
לראשונות הוזמנו:
אני סביצ׳ה בורי , בורי הוא הדג המועדף עלי בימים אלו ואני מאוד אוהבת ברגע ששמעתי בורי הזמנתי לעצמי,הגיעה מנה טעימה ברמות עם דג שהטריות שלו מובהקת מלא בטעמים ביחד עם ירקות והמון לימון בהחלט המנה הכי טובה עבורי לארוחה הזו. אחריו אכלתי את השרימפס בקדאיף טורקי שגם היה מצויין (מקבלים 2 יחידות) והטפאס השלישי שלי היה רוסטביף שהיה חלש אבל עם מעט מלח היה יותר טוב.
שיחיה לקח כדורי ארנצ׳יני עם גבינת עיזים , פטטס בראווס ורוסטביף. הוא מאוד נהנה מהפטטס בראווס שלו אמר שהכדורי ארנצ׳יני היו בסדר והסכים לגבי הרוסטביף.
קליספרה והאופנוען לקחו את השרימפס ים,קלמרי מטוגן שאמרו שהיה מצויין,סלט עגבניות , ארנצ׳יני ,רוסטביף והפטטס בראווס. היתה הסכמה בין כולנו לגבי הרוסטביף שהיה מעט תפל אבל בסה״כ היה טוב.

אחרי הפוגה קלה הזמנו את הטפאס לעיקרית.
קליספרה והאופנוען בחרו בניוקי פטריות ושרימפס ים ברוטב חמאה,שום ויין לבן. קליספרה הגניבה לי ניוק אחד לטעום הם היו אווריריים עם טעם מודגש של פטריות והורגש שמן כמהין במנה. השרימפס ים לעומתם היו פחות טובים (טעמתי מהרוטב) שהיין הלבן בו הורגש החמוץ וכנראה שלא צומצם כהלכה. הם אכלנו ואנחנו צפינו בהם אוכלים כשהם היו באמצע העיקרית שאלתי מלצרית (מספר 7 או 8 כבר הפסקתי לספור) מה קורה עם העיקריות ואז מלצר 2 חזר ואמר שהוא הדפיס את המנה אבל היתה בעיה במטבח בגלל זה לא קיבלנו עיקריות (אני חושבת שאם היה מלצר אחד שמטפל בשולחן לא היינו מחכים וגם השירות היה יותר טוב).
אחרי המתנה קצרה בזמן שקליספרה והאופנוען סיימו את העיקריות שלהם קיבלנו שנינו ראמפ סטייק עם תפו״א דמי גלס , בפועל הראמפ סטייק היה ברוטב דמי גלס מצויין והתפו״א היו מטוגנים על קליפתם (שונאת קליפות תפוחי אדמה). הבשר היה מצויין וטעים מאוד.
לקינוח גלידה אמריקאית עם סירופ שוקולד אגוזים ושקדים וקפה לשלושת הסועדים + 30₪ עבור הואלה ו 70₪ טיפ יצאנו שבעים ומרוצים.