פורום ביקורת מסעדות
נושא: מנסה לשחזר-  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 31/05/2014 | 18:31
6
191
פעם ראשונה בוולפנייטס. בכללי אני שונאת מקומות שגורמים לי להרגיש רע בפעם הראשונה שאני שם-מקום שיש לו מנהגים ש"כולם יודעים" לא מתאים לי.
באנו והתיישבנו-אבל התפריט רק על לוח ואין מודפס כלל. בסוף הארוחה קמנו ואז הבנו מהפרצופים (וממה שסועדים בשולחנות אחרים עשו) שאנחנו אמורים לפנות את המגש לדלפק. זה אולי פעוט,ונכון שבסופו של דבר באנו לאכול צהריים במקום לא מפונפן,אז אני לא אמורה לצפות להרבה,אבל אם היינו יודעים שזה ככה אולי היה עדיף להסתפק בפלאפל בדוכן רחוב. לפחות שם השירות (לרוב) לא כ-ל כך מלא בחשיבות עצמית,ואולי נזכה גם לחיוך

ארוחה ל-3 רעבים עלתה לי 187 ש"ח,כאשר אני הסתפקתי בהמבורגר פשוט עם צ'יפס וללא תוספות (כמו תמיד),הבחור לקח את אחד מהמיוחדים עם בייקון וגבינה,והעדינה לקחה את סלט הקיסר שהתברר כלהיט של הארוחה-מהחזה עוף הצלוי בצורה מושלמת ועד לרוטב שהיא נשבעה שהוא טעים ביותר (והיא אוכלת סלט למרחקים ארוכים),הגבינה למעלה פוזרה בנדיבות והייתה קונטרה מלוחה מוצלחת,החסה טרייה,קראנצ'ית וללא החלקים ה"עלובים",והקרוטונים היו מעולים ולא ספוגי שמן כפי שחששנו.לגמרי הייתי מחליפה אותם בצ'יפס הדק-דק שלא חיבבנו.

המחירים היו הוגנים ביותר-העסקית שלי עלתה 59 עם צ'יפס ושתיה,ושל הבחור 65 גם כן באותה מתכונת,רק שהיא הכילה בייקון וגבינת אמנטל (יותר מהוגן)

חייבת לציין לטובה את הדוכן ארטיקים טבעיים שהיה במתחם- 10 ש"ח כ"א לארטיק מלונענע/פירות יער/פסיפלורה,ו 12 ש"ח לארטיק שוקולד מריר עם שמנת שהיה פשוט מצויין,וחמאת בוטנים-בננה שהיה מיני ארוחה בפני עצמו. אכלנו אחד בבוקר ועוד אחד אחרי ההמבורגר,היה מושחת