פורום ביקורת מסעדות
נושא: ליטל איטלי , קרנבירה - ביקורת !!!9  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/06/2014 | 23:53
5
1038
טוב, אני מודה שהחוויה הזאת די הגיעה לנו. בחרנו ללכת למתחם מיוחצן מידי בשבת אח"צ ועוד למסעדה שאיכשהו נדחפת  לך בפייסבוק   בלי הפסקה.
אז ככה הגענו ב 16:00,המקום לא היה מלא אבל בכל זאת מרגיש מאוד צפוף. שולחנות מאורכים ומשותפים, בקיצור כמו לאכול אצל אבו חסן רק על משטח בוצר. לטובת המקום יאמר שהוא מעוצב באופן שונה והכל נראה איכותי, השולחנות, כסאות ואפילו הסינר של המלצרים (מעור בורדו).
בגלל שהשולחן הוא למעשה משטח בוצר מאורך וצר שאתה חולק עם סועדים אחרים , נוצר מצב שאין מקום ליותר מצלחת לסועד ולכן קיים כמו סוג של מדף מרחף מעל השולחן שעליו מוגשות המנות .לי אישית המדף לא הפריע אבל שותפי לחוויה העידו כי המדף תקוע מול הפנים באופן די מטריד.
אני בכלל נגד כל הקונספט של חלוקת שולחן עם סועדים נוספים שאני לא מכיר. במילים אחרות אם הצלחתי להתחמק מלקחת את סבתא שלי למסעדה לא בא לי לשבת ליד סבתא של מישהו אחר... כל הרעיון הזה של המסעדה קטנה אז בוא נדחוף את כולם בשולחן אחד ונעשה עוד קצת כסף, עובד אצל אבו חסן אבל שם זה צריך לעצור.
טוב, התקבלנו ע"י מלצר שניראה כי זאת המשמרת הראשונה שלו בתחום המסעדנות , אבל היה בחור נחמד. המליץ על סוג של מסלול הכולל אנטיפסטי , 4 מנות עיקריות לבחירה ו 2 תוספות. הכל ב 260 ש"ח ואנחנו שלושה סועדים, נשמע די זול אז הזמנו אנטיפסטי, אנטריקוט (150 גר) , נתח קצבים ( 200 גר למיטב זיכרוני), חזה עוף סופרים ואיזה סוג של תבשיל צלעות ( 200 גר) לתוספת לקחנו תבשיל שעועית ופולנטה תירס ובנוסף סלט עשבים.
יש לציין כי אף אחד משלושתנו אינו שף והניסיון היחיד שיש לי ממסעדות הוא כשליח כשהייתי סטודנט. אך בתור אדם שמוציא בכמה שנים האחרונות בערך 15% משכרו החודשי על מסעדות (אני מתחום ההנדסה, ככה שמדובר מעל לפי 2 מהשכר הממוצע) רכשתי קצת טעם וניסיון כסועד ולא במעט מסעדות.
אז ככה:
1. אנטיפסטי - האמת שאני אף פעם לא הבנתי ו/או אבין את המנה המיותרת הזאת , אבל הוגש לנו כדור של גבינת ריקוטה די טעים בצירוף של 3 רצועות בטטות זוג קישואים בצל , לחם, בשר טלה כנקניק ולפת כבוש. המנה קטנה ומלבד המשטח עץ עליו הוגשה המנה לא נראית מאוד רע. הלחם (סוג של ברוסקטה) יבש מידי וללא טעם, לפחות היו שופכים עליו קצת שמן זית ושום לפני הצלייה , אבל לא... השאר היה די סתמי והאמת שהתחושה
היא שמרכיבי המנה אינם קשורים אחד לשני ונמצאים שם סתם במקרה (האמת די זרוקים שם..) הלפת הפתיעה לטובה, לא המלצר ולא אחמ"ש ידעו שמדובר בלפת (הלכו לברר ).בקיצור מנה שמתומחרת ב 42 שח אבל בגלל שהיא חלק מהמסלול לא התרגשנו מזה
2. אנטריקוט - 150 גר. אין מילים היה טוב.מידת עשייה נכונה, רך אבל הצבע קצת מוזר חיוור מאוד.
3. תבשיל צלעות - טוב לא נראה לי שמדובר בצלעות. לפי הטעם והמרקם מדובר בצלי בקר שעשויי במידת עשייה די טובה אבל פה זה ניגמר. אין טיבול מורגש והאמת שלא הורש שום טעם בקיצור פרווה.
בנגלה השנייה הגיע
4. חזה עוף - עשוי טוב, לא שרוף ולא יבש אבל מלווווווח בקטע לא הגיוני . הורגש גם טעם של מרינדת תפוזים שהייתה טובה אבל כאמור מלוח.
5.נתח קצבים - אני לא זוכר איך קראו למנה בתפריט, מידת עשייה טובה אבל חצי מהמנה לא לעיסה לחלוטין. בקיצור של גומי לעיסה. החצי השני שהיה רווי בשומן היה טעים, לאוהבי הבשר השומני. כנראה מדובר בנתחים קפואים שהופשרו בתהליך מואץ ועל כן נהפך לגומי לעיסה.
תוספות
1. פולנטה תירס - טעימה במיוחד עם הפרמזן למעלה.
2. תבשיל שעועית - לא טוב, וזאת מחמאה . מדובר שעועית בתוך סוג של מרק עוף. הטעם של מרק העוף מורגש באופן קיצוני ודומה מאוד מאוד למרק עוף של תלמה שוב עם לא מעט מלח.
בנוסף שתינו בירה, לא זוכר את הסוג אבל יקרה מאוד.... 30 ש"ח לשליש.
כמובן שוויתרנו על קינוח.
לפי דעתי האישית ושל שותפי האומללים לחוויה, מדובר בגיבוב של מנות קטנות ורעות וכולנו יצאנו בתחושה כי מישהו מנסה לעשות פה בעיקר כסף על הבאזז של המתחם. לאחר שקראתי כי חלק מהבעלים הם גם הבעלים של ויקי קרסטינה הבנתי שההרגשה אף יותר מוצדקת שכן גם שם מדובר באותו סגנון של מנות קטנות ויקרות ודי סתמיות תוך ניצול של המיקום לעשיית כסף.
בקיצור אויי .....