פורום ביקורת מסעדות
נושא: ניסיון ראשון בכתיבת ביקורת: לה שוק  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/06/2014 | 12:49
24
567
אני קוראת סמויה של הפורום כבר הרבה זמן וכבר מזמן רציתי לכתוב ביקורת ואיכשהו זה לא קרה. עכשיו אחרי שהצטברו מספר מסעדות שהייתי בהן בשבועות האחרונים (יום הולדת) החלטתי לנסות ולכתוב ביקורת. אז קודם כל המסעדה האחרונה שהייתי בה - לה-שוק בכיכר דיזינגוף. אם הביקורת עומדת בסטנדרט של הפורום אז אכתוב ביקורת על עוד מקומות.

זו כבר פעם שנייה שהייתי במסעדה הזו עם אותו שותף לפשע (חובב מסעדות בפני עצמו). פעם קודמת נהנינו אז החלטנו לחזור.
המנה הראשונה שהזמנו הייתה קלמרי צזיקי, שעועית ירוקה ושומר (48 שח) - אכלנו גם פעם קודמת וגם אז היה מאוד טעים. הקלמרי היו טעימים ולא צמיגיים. התפוחי אדמה הקטנים היו טעים ואפילו השומר שאני לא מחבבת בדרך כלל היה טעים וספוג בטעמים מהתבשיל והקלמרי.
המנה השנייה הייתה טרטר טונה שהיה במיוחדים של אותו היום (לא זוכרת כמה יצא). אני לא זוכרת בדיוק מה היה בה אבל היא כללה אבוקדו וטוביקו. אני אהבתי והשותף לפשע חשב שהיה חמוץ מידי.
רצינו להזמין הכרובית ולאפה, ביצה קשה ופלפל שיפקה (39 שח) שהייתה זכורה לטוב מהפעם הקודמת אבל לא היה כי הצ׳יפסר התקלקל.
אחרי זה רצינו להזמין הריזות גבינות ותרד (64 שח) שגם היא הייתה זכורה לטוב מהפעם הקודמת בזכות טעמי הגבינה החריפה אבל הברמן שכנע אותנו לקחת משהו אחר בטענה שכדאי שננסה משהו אחר והמנה השנייה יותר מיוחדת אז לקחנו המוסחאן (62 שח) שהרגיש יותר כמו שווארמה, טעימה אבל שווארמה והגיעה על הלאפה עליה מגיעה גם הכרובית למרות שזה לא היה רשום.
לקינוח לקחנו המלבי (32 שח) שהיה די סתמי ולא כזה טעים.

המנות עצמן היו יחסית גדולות ככה ששלושת המנות והקינוח הצליחו להשביע אותי (שכמעט לא אכלתי באותו יום) ואת השותף לפשע שהיה פחות רעב. סה״כ היה טעים, נחמד וכיף ובהחלט אחזור (לא מזיק שהמיקום מאוד נוח להגעה מבחינתי).