פורום ביקורת מסעדות
נושא: תודה וביקורת נוספת: טאיזו בערב הודי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/06/2014 | 13:27
3
683
תודה! אז אני אנסה עוד ביקורת.

ביום ראשון האחרון היה לנו משהו לחגוג אז אני ובן הזוג החלטנו ללכת לטאיזו בהחלטה ספונטנית. קראתי הרבה על המקום (בעיקר פה בפורום) ושבוע לפני זה חברים הזמינו אותנו להצטרף אבל לא יכולנו. התקשרנו להזמין מקום ואמרו לנו שזה ערב הודי. מכיוון שמזמן רציתי ללכת לשם (וזה בערך התירוץ היחיד שהיה) אז החלטנו ללכת בכל זאת.
קודם כל, המקום מאוד יפה וזה מאוד נוח שיש חנייה בבניין ב-10 שקלים. מבחינת השירות, על פניו היו הרבה מלצרים וציפינו לשירות טוב אבל היו כמה דברים מוזרים. קודם כל, כשהתיישבנו חיכינו הרבה מאוד זמן עד שמישהו יתפנה אלינו. לאחר מכן, פתאום המלצרים התחילו להגיע אחד אחרי השני. רק אמרנו שאנחנו צריכים עוד דקה והמלצרית הלכה ישר הגיע מישהו אחר. אבל, זה לא היה יותר מידי מעיק והיינו במצב רוח טוב.

לקחנו את הלחמניות המאודות (18 שח) - כמו שכתבו גם לפני כן, הן מאוד מוצלחו והממרח שמגיע איתן מעולה, לא השארנו ממנו כלום.
אני לא מצליחה להזכר בשם של המנה הראשונה שלקחנו אבל היא הייתה מין פיתת חומוס ובטוחה גבינת פניר, היא הגיע עם סלט עלים ורוטב. הייה צריך לקחת חתיכה מהפיתה, לשים עליה קצת עשבים ואז לטבול ברוטב. ממה שזכור לי המנה הייתה ממש מעולה ומאוד נהנינו ממנו.
המנה הבאה שהזמנו הייתה גובי מסאלה (48 שח), היא על פניו הייתה צריכה להגיע ישר אחרי הפיתה (כי המנות מסודרות לפי הטעמים היותר קלים ליותר כבדים). האמת, היא הייתה המנה הפחות מוצלחת בארוחה לדעת שנינו ואפילו לא התחשק לנו לסיים אותה. הטעם היה קצת סתמי בעיניי.
המנה השלישית הייתה קלמרי טנדורי (78 שח) שהייתה מאוד טעימה, בייחוד לי כחובבת גדולה של קלמרי.

אני שתיתי שארפ סטורי (עם אננס וואסבי) שהיה טעים אבל הייתי שמחה אם היה לו טיפונת יותר טעם. הבחור שתה בירת טאיזו שלא היה לה איזשהו ייחוד מבחינתנו.

לקחנו קינוח של פרפה שומשום שחור שהיה טעים אבל לא מלהיב (יותר מידי טעם של חלבה לדעתי).

בסה״כ היה מוצלח ונהנינו אבל לא נראה לי שנשוב שוב לערב הודי. אולי לארוחה עם התפריט הרגיל.