פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת LINGER בדנוור, קולורדו ועוד קטנות...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/06/2014 | 08:15
8
658
חלק נכבד מהשבוע האחרון העברתי בדנוור.  הרבה זמן לפינוקים קולינריים לא היה,  אבל כן אכלנו באחד הערבים במסעדה מיוחדת וכייפית  ביותר-  LINGER.
http://lingerdenver.com/

אווירה כייפית,  תוססת,  עיצוב תעשייתי ושיקי,  מלצרים זריזים ותפריט מיוחד ולא שיגרתי.
כשהתיישבנו קיבלנו ע"ח הבית סלסילה עם פופקורן בתיבול עדין של מרווה וצ'ילי -  לא הייתי חולמת על השילוב הזה אבל היה ממש מוצלח -  כל כך מוצלח שביקשנו ריפיל (חינמי).
חלקנו בשתי מנות עיקריות - מסאלה דוסה,  שהתגלתה כמעין קרפ דקיק ופריך  שכולל תפ"א ואפונה מתובלים,  עם שני רטבים ליד (אחד על בסיס חלב קוקוס ונענע שחיבבתי,  ואחד על בסיס תמרים שממש לא אהבתי אבל זה עניין של טעם אישי כמובן).  המנה השניה היתה סלט של סלק צלוי (סלק צהוב דווקא),  עם משהו כמו גרנולה מלוחה ויוגורט שהדביק אותה לפלחי הסלקים.  שוב מנה לא שיגרתית,  טעימה מאוד ומיוחדת.
בנוסף אני לקחתי לחמניית באו במלית טופו ברביקיו,  והשותפה לארוחה לקחה את אותה מנה עם בטן חזיר.  המנות טובות,  הרוטב טיפה אגרסיבי מידי אבל הלחמניה הנטראלית יוצרת איזון.

לקינוח חלקנו משהו שמזכיר מאוד קרם ברולה-  קרם אפוי עם גרגירי וניל,  מכוסה בגרגירי קרמל פריכים  ולקישוט צמר גפן מתוק...  היה מצויין וסגר לנו את הפינה של המתוק בלי להכביד.

מומלץ  בחום,  למי שמחפש אוכל  פחות שיגרתי ופחות כבד מהמקובל בארה"ב.

וכמה קטנות:
הווג'י- בורגר של הצ'יז קייק פאקטורי עדיין (בעיני)  ההמבורגר הצמחוני הכי טעים בעולם.  עברו 6 שנים מאז שאכלתי אותו,  ומסתבר שהוא עדיין בראש הרשימה אצלי.  טעים שאפשר לבכות.... חייבת לנסות ולשחזר את המנה.  עוגת הגבינה שטעמתי דווקא ביאסה -  כבדה ומתוקה בטירוף,  לא הצלחתי לאכול יותר מ-3 כפיות...
 פיצה מצויינת  אפשר למצוא ב LIVE BASIL PIZZA -  רשת של מסעדות בדנוור שמסתמכות על גידול מקומי.  הפיצה בסגנון איטלקי,  דקיק ופריך,  והמלצה מיוחדת על הפיצה הלבנה עם הפטריות והרוקט,  שמגיעה עם ניחוח חזק של כמהין.
 ארוחות  בוקר חביבות אכלתי ב - PANERA,  במיוחד אהבתי את הבייגל שלהם עם גבינת אסייאגו,  ונהנתי גם בUDI'S -  שם אכלתי ברייקפאסט בוריטו.  
מסעדה אסיאתית חביבה-  http://northfield.lingandlouies.com/   יש להם וריאציה מעניינת על פאד תאי  שאהבתי  מאוד,  ולהזהר כי החריף שלהם (לא במנה הזו) ממש חריף.

ואם כבר אוכל בטיסות,  אז האוכל המזעזע ביותר היה דווקא ביונייטד.  מסתבר שאין להם מנות צמחוניות רגילות שכוללות ביצים וגבינות אלא רק צמחוני אסייתי \ צמחוני הודי \ טבעוני.  ביקשתי  אסייתי \ טבעוני \ הודי,  בסדר הזה,  וכמובן שקיבלתי צמחוני הודי (וזו היתה גם האופציה הטבעונית),  עם רוטב כה חריף שלא הייתי מסוגלת לאכול את המנה שלא לדבר על הריחות של התבלינים שנשארו באוויר המטוס הממוחזר.  האופציה הרגילה היתה עוף עם אטריות וירקות כך שויתרתי על האוכל והלכתי לישון רעבה (תיכננתי לקנות לעצמי כריך בקונקשין,  אבל הטיסה התעכבה בגלל מזג אוויר ונאלצתי לרוץ כדי להגיע לטיסה הבאה ולא הספקתי לקנות). גם ב"ארוחת הבוקר" במטוס האופציה הצמחו-טבעונית היתה לא אכילה בעליל,  מן המבורגר טבעוני  באמת דוחה.  למזלי  הסכימו לתת לי גם מנה רגילה של חביתה ופריטטת ברוקולי שהיתה ממש בסדר,  כי הייתי כבר רעבה למדי.

האוכל שם גורם לאוכל הטבעוני של לופטהאנזה להראות כמו מסעדת גורמה.....  והוא היה רחוק מכך.  טוב שהצטיידתי בתפוחי עץ וחטיפי אנרגיה בתיק,  כי לא לאכול נורמלי  24 שעות  זה באמת מבאס.