פורום ביקורת מסעדות
נושא: לאס וגאס בקצרה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/06/2014 | 09:17
17
920
שלושה דיווחים מלאס וגאס שסוגרים את הדיווחים שלי על ארה"ב:  לדיווח המלא על לאס וגאס

gordon ramsay pub&grill:  ביקור בוגאס לא היה יכול לעבור מבחינתי בלי ביקור  במסעדה של רמזי . המסעדה נמצאת במלון ceasars palace בסטריפ.

אכלנו  שם 3 מנות:
• Lamb burger- המבורגר עם בצל וגבינת עיזים. ההמבורגר היה טוב, פריך  ועסיסי.  הוגש עם צ'יפס דקיק  פריך ומתובל היטב.
• סטייק NY STRIP  :  זה היה סטייק ממש מעולה. רך כמו חמאה, מאוד מאוד בשרני. הוגש עם רוטב יין אדום שהפך את המנה לחגיגת טעמים אחת גדולה. כמו כן הזמנתי פירה שהיה חלבי מאוד, סמיך ומוצלח מאוד.
• לקינוח לקחנו מוס שוקולד  שהיה טעים , אך רגיל ולא היה בו משהו מיוחד

* Gordon ramsay steak:  לא יכולתי לשכוח את הסטייק ומצאתי את עצמי גם במסעדה היוקרתית של השף בלאס וגאס (יש לו סה"כ 3 מסעדות בוגאס. יש גם אחת בשם Gordon ramsay burger)
כמה מילים על השירות והעיצוב:  העיצוב של המסעדה מהמם. יש אפילו מעלית בתוך המסעדה לקומה השניה. והשירות הוא מופתי, לא פחות. המארחת  שאלה בנימוס ,כמעט בחוסר נעימות, איך נרצה לעלות לקומה לשניה. השבנו שברגל (אני לא עד כדי כך מפונק), עלינו לשם. שם היא הזיזה את הכיסאות עבורנו.  מיד אחרי הגיע מלצר עם עגלה מרשימה של הבשרים במסעדה והסביר  באריכות על המנות. אחר כך גם  מלצר ישראלי  ניגש אלינו, דיבר איתנו וגם הוא היה מקצועי וחביב להפליא.  זה לחלוטין לא היה שירות מהסוג המציק והרובוטי של "הכל בסדר" או "טעים לך"  כל שניה הנהוג לעתים בארץ. אלא משהו אחר לגמרי שנעשה בצורה הכי "אמריקאית" שיש - מקצועי, אלגנטי ולא מציק.
מבחינת האוכל:
• בפתיחה קבלנו לחמים ע"ח הבית- לחם אחד היה לחם סטנדרטי, היה לחם עם לימון שהיה נחמד, ולחם עם בייקון ולחם עם כמהין שהיו  מצוינים
• הזמנו פילה (fillet) (56 דולר)  בגודל  8 OZ שזה כ-230 גרם. הפילה היה רך וטוב, אבל כזה שכבר טעמתי בארץ בכל מיני מקומות. יכול להיות שהציפיות שלי היו מוגזמות ולכן מעט התאכזבתי.
• כמו כן לא יכולתי שלא להזכר בסטייק הקודם שאכלתי, ולקחתי אנטריקוט  (bone in rib eye)  שמחירו 59 דולר ,בגודל 700 גרם (24 oz) אם מורידים את העצם זה בערך 600 גרם נטו בשר. הוא היה מדהים בדיוק כמו הקודם. רך ובשרני בטירוף. זה היה דומה מאוד לסטייק הקודם (לא היה הבדל משמעותי בינו  לבין הקודם, הנקרא NY STRIP). זה היה לחלוטין הסטייק הטוב ביותר שאכלתי.

* בופה במלונות exclibur luxor  :  כל כך הרבה שמעתי על הבופה של לאס וגאס, על המבחר והאוכל. הלכתי לארוחת צהריים שעולה 23 דולר לאדם (אני חושב שבערב  זה מעט יותר יקר – 30 דולר). הבופה הוא משותף לשני המלונות.
האמת שזה היה סביר ולא יותר. המבחר הוא עצום- דגים, פירות ים, בשרים, חזיר, פסטות, קטניות וכו'. עשרות מגשים של אוכל והכל חופשי. היה שם  משהו אחד מצוין שאני זוכר- בצק רך מאוד ממולא עם גבינה (מעין בלינצ'ס) שהיה עשיר וטעים מאוד, אבל מעבר לזה – סביר ותו לא. פסטה ברוטב עגבניות ברמה של פיצריה, בשר טחון סביר, עוד קצת בשר שהיה לא יותר מבסדר , חזיר (pork) בשרני וטעים, ופירה בטטה עם קינמון שהיה שילוב לא מוצלח בכלל, ועוד כל מיני מאכלים בינוניים. פה ושם היו דברים טובים אבל הרמה הכללית היא לא יותר מסבירה.  אני מניח שבמלונות אחרים יש בופה טוב יותר