פורום ביקורת מסעדות
נושא: פוראמה - בן יהודה תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/06/2014 | 15:33
21
722
ביקרנו השבוע ב"היכל הדים סאם" הזה " שסוף סוף התחפש למקום עליו פינטזתי כל השנים. כתבנו פה בעבר קצת על ה"בעיות" בפוראמה ולא מכל הארוחות שם התלהבתי במיוחד, אבל הפעם הזאת הייתה מעולה, תזכורת למחוזות רחוקים, בדיוק כמו שצריך להיות, אז כיף שיש הזדמנות לפרגן אולי השינוי קשור לעדכון וסידור התפריט, אני חושב שגם צימצום, אולי זה דווקא משהו בצוות של אותו ערב (דווקא הבעלים הצעיר יותר לא היה באיזור ובמטבח הייתה אישה סינית נעימה שלא ראיתי בעבר ובהחלט אולי נוכחותה משפיעה גם על האיכות ).

הזמנו את מנות 12,13,14,17,26 , לא זוכר כמובן כל השמות במדוייק אז נסתפק בתיאור חופשי : שישיית הדאמפלינגס המטוגנים עם בשר חזיר היו אדירים, חמים, אומנם שמנוניים יחסית, אבל עמוסי טעם והלכו נפלא עם הרטבי (הזרחני מתקתק בסיידר למרות שאני לא חובב גדול, חומץ עדין, מין סויה נעימה ורסק צ'ילי שצריך לבקש במיוחד).
ההאר גאו, כיסונים עדינים כמעט שקופים עם שרימפס היו מופלאים גם כן, כיסונים "עם קצת ציר" ובשר עוף היו טובים אבל מעט פחות משני הקודמים, כיסונים "פתוחים" עם בשר מעורב טחון כנ"ל ומספר 17 הוא לחמניות באו ממולאות במחית שעועית שחורה מתוקה, אני מאוד אוהב הסיגנון והביצוע בהחלט די טוב, אבל רק לחובבי הז'אנר.

למה זה היה כל כך טוב הפעם ? כי הכל הרגיש הרבה יותר מדוייק מבעבר - המעטפות לא גסות מידי, המילויים טעימים ומתובלים היטב ובעיקר בעיקר, הדיוק ב"טריות" ובאידוי היה מושלם לגמרי וכל הדאמפלינגס היו לעניין מבלי להידבק לתחתית עלי הנירוסטה ולהיקרע.. אידוי לפנתיאון וגם המנות הגיעו מאוד מאוד מהר, אבל היה יופי, לא גרע העניין במאום..
שתינו תה עם חלב וסאגו ובירה שחורה, סה"כ 152 ש"ח לזוג לפני עבור ארוחה שהשביעה בסדר גמור, בסין ברוב המקומות ארוחה כזו הייתה נחשבת יקרה מאוד אבל אצלינו זו תמורה נאב לכסף לארוחה "פשוטה" לזוג, שאפו פוראמה.. השירות אגב ניסה להתאים את עצמו לנושא ומקום והיה בסופו של דבר יעיל אך מוזר ובהחלט לא ידידותי לא נורא בכלל למרות שלא יזיק להיות קצת יותר נעימים, אבל כל עוד אוכל מצויין, לא מפריע לי חוסר בחום אנושי :)