פורום ביקורת מסעדות
נושא: אכזבה גדולה ממסעדת Rooftop wine bar  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/06/2014 | 19:19
12
618
וכדי לא לבלבל עם מסעדה נוספת בשם דומה - מדובר במסעדה שנמצאת במלון 'נוטרדאם' בירושלים, מול העיר העתיקה, בקומה הרביעית. 
 
אתמול הייתי שם עם אמא שלי ובן-הזוג שלה, כשהמקומות הוזמנו מראש. 
כשהגענו לקומה הרביעית, שבה נמצאת המסעדה, המראה היה מרשים מאוד - עיצוב מאוד מושקע ומוקפד, הרי בכל-זאת מדובר במלון. התפריט, כמובן, בדולרים.
כשהגיעו המנות הראשונות שהזמנו (ידענו שזה אמור לקחת זמן, כי זו מסעדה עם מנות מושקעות) התחילו התקלות: אחת המנות הייתה קיש, והתברר שהחלק התחתון שלו קפוא ומלא קרח, והחלק העליון חם. קראנו למלצרית שהבטיחה להחליף את המנה. אבל תוך זמן קצר הגיעה האחמ"שית, כשהיא נורא כועסת (כל ילד יודע שכלל ראשון בעבודות של שירות לקוחות הוא לא להפגין שום כעס כלפי לקוחות, אפילו לא במשתמע, בטח שלא בשלב כל-כך מוקדם), וטענה שהיא לא הבינה מה רצינו, ולמה אנחנו רוצים להחליף מנה. אחרי הסבר מפורט, היא אמרה שהיא תחליף, אבל חזרה אחרי זמן קצר, ואמרה שזהו הקיש האחרון שנשאר ממנה זו, ושאפשר רק לחמם אותו. החימום לקח כ-20 דקות (שוב הנה דבר שכל ילד יודע - אם כבר לחמם, אפשר לעשות את זה תוך 2 דקות בכל מיקרו') וגם אחרי זה המנה הייתה לא-משהו, בהגדרה כללית.
כל הזמן הזה חיכינו גם למנות העיקריות (אני הזמנתי רק מנה עיקרית), והן לא הגיעו. בשלב מסויים הגיע לשם אחד ממנהלי המקום, ובן-הזוג של אמא שלי הושיב אותו לידו, ואמר לו במדוייק מה הייתה כל השתלשלות האירועים עד עכשיו, כולל היחס של האחמ"שית וכולל משך הזמן שלקח כל התהליך, ושאנחנו עדין מחכים למנות עיקריות זמן רב מדי. הוא התנצל מאוד, וציין שלפחות עכשיו, המנות העיקריות יגיעו כסדרן ובפרק זמן סביר. בינתיים ראינו איך השולחן שלידינו, שבו ישבה קבוצה הרבה יותר גדולה של אנשים, מקבל את המנות העיקריות שהוא הזמין - והם, בכלל, הגיעו אחרינו למסעדה.
 
אחרי שכבר עברה יותר משעה אחרי ההזמנה, הזכרנו שוב גם לאותו מנהל וגם לאחמ"שית חסרת הסבלנות שאנחנו מחכים למנות עיקריות, והם אמרו שזה יגיע תוך "חמש דקות".
בסך-הכל חיכינו שעה ועשרים דקות (!) למנות העיקריות, והחלטנו ללכת (וזה לא כולל את הזמן שמאז שהגענו ולפני שהזמנו בפועל). כשאנשי הצוות ראו שאנחנו הולכים, הם שאלו מה קרה, ושהמנות יגיעו תוך עשר דקות. אמרנו להם שלפני 17 דקות הם אמרו שזה ייקח עוד חמש דקות. האחמ"שית עצמה אפילו תפסה אותי לפני היציאה (עד אותו רגע לא החלפתי איתה מילה בעצמי) ושאלה למה אנחנו הולכים. אמרתי לה שאין שום סיבה שנחכה שעה ועשרים דקות למנה, כשאין שום הסבר הגיוני לעיכוב, וכששולחן אחר מקבל מנות דומות תוך זמן קצר יותר, וכשמנות אחרות שקיבלנו הגיעו בצורה חובבנית לחלוטין. כשהיא ניסתה להתגונן, אמרתי לה שהפעם היחידה שבה נתקלתי ברמה כזאת של שירות הייתה במקום חובבני בשוק (שלא חסרים בו מקומות ברמה רצינית), ושלפחות גם שם קיבלנו את האוכל בסופו של דבר, מה שאפילו במקום היוקרתי הזה לא הגענו אליו. על זה היא ענתה "אבל אתם נורא עצבניים".
ניסיתי להגיב באיפוק ולהגיד לה שכל אדם סביר היה הופך לעצבני במצב כזה, אבל אחד המנהלים (או העובדים?) שהיה שם לידה הקדים אותי, ואמר לה "אבל הוא צודק". הוא אפילו לא חיכה שלא אהיה שם ואמר לה את זה בנוכחותי.
 
אחרי כל זה הלכנו למקום אחר - וזה היה פיצוי הולם.
 
בקיצור - עזבו אתכם מהפוזה של Rooftop wine bar ומהעיצוב היוקרתי, ומהמחירים בדולרים, ואם אתם רוצים ארוחה מיוחדת בירושלים - יש מספיק מקומות טובים.