פורום ביקורת מסעדות
נושא: כמה ביקורות קצרות מהשבוע שעבר:  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/07/2014 | 17:54
9
1019
פיצרוי - כל המנות שנאכלו כבר סוקרו כאן בהרחבה ולכן לא אלאה לא בפירוט, לא בתמונות ולא במחירים, אבל כן מגיעה מילה טובה על השרות. ישבנו על הבר, בעלי שמט את כוס הבירה שלו לאחר שכמעט שתה שני שלישי וכבר נמזגה כוס חדשה ללא ניד עפעף. קוקטייל שהוכן בכמות רבה מדי לשולחן אחר הוצע לנו כצ'ייסר, ואת קינוח "ברולה פורצ'יני" שגם כאן בפורום סחט מחמאות הוצע לנו על חשבון הבית. 
 
אונאמי - הצטרפתי לחברה שהיתה זו לה הפעם הראשונה במקום. בפעם האחרונה שהייתי לא כל כך נהניתי, הפעם רציתי ללכת על בטוח ובחרתי מסוגי הסושי הפשוטים (לא כל כך מחבבת את עומס הטעמים שיש למשל בכיסוני האינארי שלהם). היה נחמד, לטעמי אונאמי כבר מעבר לשיאה. 
 
אוזריה - הסירוב העקשני לשמור מקומות כנראה לא מרתיע אנשים מלהגיע למקום, שהיה מ-פ-ו-צ-ץ!! המארחת אמרה שזה יקח בערך חצי שעה לקבל שולחן, אני הצעתי לחברה שלי שנלך, אבל היא רצתה . לשמחתנו נמצא שולחן "רק" אחרי רבע שעה. כל מה שאכלנו , למעט פרט אחד, היה מצוין: לחם עם מטבל עלי גפן (באתר כתוב 28 ש"ח, אם זכרוני לא מטעיני שילמנו 18 ש"ח, ייתכן שיש טעות), איקרה (14 ש"ח) - מעולה!!, ארטישוק בגריל על פולנטה (38 ש"ח)  - מצוין, סרדינים ממולאים (46 ש"ח) - קצת יותר מדי עצמות, אבל הצזיקי עליהם הסרדינים נחו העסיק את הלחם עוד כמה דקות, במיה (22 ש"ח) - ממיוחדי החודש, אני אהבתי, החברה קצת פחות טרטר שייטל (38 ש"ח) - טעים, אבל אכלתי טובים ממנו, ורק החילדה (12 ש"ח), שהוא שיפוד של אנשובי , היה נוראי. הערנו למנהלת המשמרת, ובקבלת החשבון מצאנו שהוא נעדר. יפה מצידם . האווירה השמחה נותרה בעינה. 
 
מול ים - עסקית צהריים מופתית. לחם נהדר מסוגים שונים שניתן ללא חיוב ומולא מחדש כולל הממרחים עימם הוגש. היינו שלושה, שניים לקחו סלט מרינייר למנה ראשונה, אני בחרתי שרימפס וישיסואז, מנות גדולות כמנות ראשונות (במנה שלי נספרו שמונה שרימפס, בסלט היתה כמות יפה של פירות ים מסוגים שונים). לעיקריות נבחרו לובסטר בקונפי פטריות (מושלם!!), שרימפס על תרד (החברה מאוד אהבה) ו - וריאציה על בויאבז. בעלי פחות אהב, אני טעמתי ונהניתי מאוד. יחד עם בקבוק יין לבן קטן הגיע החשבון ל 770 ש"ח. עם החשבון הגיעו פרלינים ומקרונים, שלא עפתי עליהם, למעט המרמלדה הנהדרת. השירות היה נעים, קורקטי ואדיב. עוד ארוחה שמדגישה עד כמה מול ים היא כמה דרגות מעל כל מסעדה בה ביקרתי.