פורום ביקורת מסעדות
נושא: סוהו - ראשון לציון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/07/2014 | 23:33
20
1434
סוהו – ראשון לציון
 
פעם ראשונה במקום .
יום שישי, צהריים. מקום חנייה אחד חיכה ממש לנו .
בחרנו לשבת באיזור הקדמי של המסעדה שהוא "מואר" יותר לדברי המארחת.
התפריטים מוגשים כטאבלטים – אהבתי את הרעיון! מהיר, פונט גדול, תמונות לצד כל מנה.

פתחנו עם כרובית בטמפורה - מוגש בליווי רוטב איולי אסייאתי, סויה, גרגירי חרדל, שום ומיונז ביתי (41) – מנה נדיבה של פרחי כרובית שלי נראה ורגיש שצופתה בחלבון ביצה בלבד וטוגנה. הוגשה עם איולי ביתי (מסתבר שאני לא מתחברת לאיולי וביקשתי רוטב צ'ילי במקום ). פחות אהבתי ורסיה זו של טיגון. אני אוהבת שהכרובית קריספית ופה המעטפת הייתה רכה וגם הכרובית הייתה רכה. לא היה ניגוד במרקמים.
העיקרית שלי הייתה אנטריקוט ברוטב טריאקי יפני. 350 גרם של בשר מיושן, עשוי כבקשתך על הגריל, בתוספת סטייק צ'יפס ועלים  (129) – 350 ג' של נתח עבה שנצלה לבקשתי בדרגת מדיום. הוא היה נפלא! כתוספת לקחתי פירה חלבי שהיה מעולה ! הוא הגיע בכלי חרס דמוי ספל בצד ושמר על חומו עד תום האכילה.
העיקרית שלו הייתה כריך קייג'ון - פרגית על הגריל מתובלת בתבליני קייג'ון, ריבת בצל, רוטב איולי, חסה, בצל סגול, עגבנייה ופלפל קלוי מוגש  עם סטיק צ'יפס ואיולי (71) – שני חצאי ג'בטה פתוחה, על אחד מונחות פרוסות פרגית ועל השנייה הירק. הבחור איחד בין שני החצאים וחתך לחצי. ציין שהמנה נחמדת. אני לא אהבתי. הפרגית הייתה "דפוקה" דק מדיי ולכן הרגישה לי יבשושית והתיבלון היה ממש יתר על המידה. בעיניי המנה לא מצאה חן.
 
בנוסף הבחור לקח בירה טובורג מהחבית (25) – וזו הייתה הפעם הראשונה בה נתקלנו בנפח כוס של 410 מ"ל. הא :-O?
 
שירותים – שונאת שירותים חשוכים!!! שונאת ! לא רואים כלום! ושונאת שמקום יוקרתי כמו "סוהו" לא טורח לתקן את המעמדים לנייר טואלט בתאים אז הנייר מונח על הרצפה. איכס! 
 
בעיניי המחירים נראו סבירים (בהשוואה  למסעדת "קמפאי" בב"ש שהיא לא כזו מוצלחת אך גובה מחירים גבוהים).
 
בסופו של דבר היה נעים וטעים.