פורום ביקורת מסעדות
נושא: בסוף היינו במול ים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/07/2014 | 11:49
8
621
לפני כשבוע נעזרתי בפורום על מנת למצוא ארוחה עסקית טעימה ומעניינת בתל אביב, אז קודם כל תודה 
 
מזהירה מראש- אני לא יודעת לכתוב דיווחים על מסעדות, אז תסלחו לי.
 
הגענו למסעדת מול ים בשעה 14:00 בצהריים (הזמנו מקום ערב לפני). המסעדה הייתה די ריקה, והייתה אווירה נעימה.
הזמנו כאמור את עסקית הצהריים. קיבלנו סלסלת לחמים מעולים ושלושה ממרחים בצד - חמאה, איולי שום, וממרח חצילים. התלהבתי במיוחד מלחם הדגנים והאגוזים שהיה פשוט מעולה!
 
למנות ראשונות חלקנו: (תיאור המנות מהאתר)
 
* סקאלופ סבריסולונה  
קוקי-סאן-זאק צרובות לצד טארט פטריות על קרם תירס ושקדים לבנים: וואו. זו הפעם הראשונה שאני טועמת קוקי סאן ז'אק, וזו הייתה חוויה מעולה. הרוטב היה נפלא, והוגשה עם המנה- לפי התיאור של המלצרית "עוגית מקמח תירס" ועליה תבשיל (פריק'ה אם אני לא טועה) שהייתה פשוט חלומית ונימוחה בפה 
 
*בס-מפוספס ביוגורט חם
 פילה דג בס צרוב על פלאנצ'ה, עם קרם דלעת עדין, פטריית מלך ופלפל חלפיניו : עוד מנה מעולה. הדג היה עשוי בצורה מושלמת, וקרם הדלעת היה מתקתק ומעולה.
 
לעיקריות גם כן חלקנו:
 *טליאטה די מאנזו:
 רצועות סטייק סינטה עגל צרובות למחצה בויניגרט חם של עגבניות, בלסמי, ארוגולה ופקורינו: הבשר היה טעים מאוד, ועשוי לטעמי, והוגש עם מעין קוביות פירה רכות מבפנים וקראנצ'יות מבחוץ שהיו פשוט תענוג! 
 
* אנילוטי קפרזה  
פסטה ביתית ממולאת בריקוטה וכמהין, עם עגבניות, רוקט ומוצרלה באפלו טרייה: המנה הייתה טעימה, אך לפי דעתי הייתה פחות מדי מלוחה,והכי פחות מוצלחת בארוחה. אמא לעומת זאת לא הסכימה איתי ונהנתה ממנה מאוד.
 
בדיעבעד קצת התחרטנו על המנות העיקריות, מפני שכפי ששמתם לב לא בחרנו מנות עם דגים/פירות ים. פעם הבאה ארצה לנסות את מנת הלובסטר על הגריל שנאכל בשולחן לידינו ונראה מעולה..
 
לקינוח הזמנו - ברולה מקדמיה עם קרם אגוזי לוז וגלידת פאקן - ללא ספק אחד הקינוחים הטעימים ביותר שאכלתי. שתינו התענגנו עד הפירור האחרון. בנוסף קיבלנו על חשבון הבית צלחת פטיפורים חביבה במיוחד- אני לא זוכרת את כל הדברים שהוגשו במנה, אבל טעימים במיוחד היו- קוביית טופי עם מלח גס ומקרון בטעם פטל.
 
חשוב להוסיף, שהשירות היה באמת יוצא דופן. המלצרית הייתה זמינה מאוד אך עם זאת לא מעיקה, קיבלנו מילוי חוזר של כוסות המים כמה וכמה פעמים מבלי לבקש, ובין מנה למנה ניקו את השולחן והחליפו את הסכום. הקינוח הנוסף על חשבון הבית גם היה תוספת מתוקה וכייפית לסיום הארוחה.
 
סה"כ שתי עסקיות (370 ש"ח) + קינוח (50 ש"ח) + טיפ (70 ש"ח) , יצא לנו 490 שקלים.
 
נהננו מאוד וללא ספק נחזור שוב
שוב המון תודה על העזרה!