פורום ביקורת מסעדות
נושא: אווז הזהב – מרכז ביג, ב"ש.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/07/2014 | 18:26
5
592
אווז הזהב – מרכז ביג, ב"ש.

צהריי יום שישי. מרכז ביג רווי מקומות חנייה – מאוד לא אופייני ליום שישי. "צוק איתן" בהחלט משאיר אנשים הרחק ממרכזי קניות.

רצינו לאכול ב"נאפיס" – סגור לאור המצב הבטחוני .
 
עברנו ל"אווז הזהב" – פתוח אך רייק . שולחן אחד של ארבעה ואנחנו (זוג + שניים). המון מלצרים שעומדים בחוסר מעש. לא רגילים לשישי לא תזזיתי, שישי שקט וחסר לקוחות.

מסתבר שהייתה עסקית בשישי (לא יודעת אם בגלל המצב או שכך זה בד"כ). הזמנו שתי עסקיות ב- 70 ש"ח כל אחת ובהמלצת המלצרית לקחנו רק מנת ילדים אחת - שהספיקה לשני הילדים - ב- 40 ש"ח.

אנחנו מאוד אוהבים את שיפודי הפרגיות שלהם וזה מה שלקחנו שנינו + 'ציפס + שניצל ואורז לילדים.

לפני העיקרית הגיעו לשולחן לאפות טריות וחמות שנאפו לפני רגע בטאבון המסעדה וכ- 12 סוגי סלטים בקעריות קטנות. כולם טעימים מאוד וטריים. במיוחד אני אוהבת את ממרח הכבד שלהם. עוד היו גזר טרי עם לימון כבוש פיקנטי, חצילים מטוגנים ברוטב פיקנטי, מעיין סלט מבושל שאני מנחשת שהכיל חצילים, קישואים, גזר, בצל והיה רב מרקמי בפה, קוביות סלק מבושל, סלט קולסלאו בתיבול עדין, סלט חצילים קלויים, סלט טחינה ולא זוכרת מה עוד. לכשהסתיימו – ביקשנו וקיבלנו רפיל.

הפרגיות היו נהדרות! עסיסיות ומתובלות בעדינות. הצ'יפס זהוב ופריך, קפוא לדעתי.
 
לילדים הגיעה מנת שניצל  ענקית  עם המון אורז. השניצל היה טרי, טעים ופריך. נאכל עד תום ע"י שניהם. האורז היה טרי – אחד-אחד והילדה, חובבת אורז מושבעת, אכלה בהנאה כמות נכבדה ממנו.

במהלך שהותנו שם נכנס שולחן גדול של מילואימניקים ועוד איזה אירוע מקומי ותו לא. עצוב . פרנסת המקומות בב"ש (ולא רק) בוודאי קשה מאוד בזמנים אלו.
 
* העסיקות כללו גם שתייה קלה.

לסיכום: מקום שתמיד נעים וטעים לחזור אליו .