פורום ביקורת מסעדות
נושא: טרנקווילה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/07/2014 | 19:00
1
552
לדיווח המלא בבלוג פה גדול

טרנקווילה, מקווה ישראל 1  תל אביב. כשר
טרנקווילה, מסעדה איטלקית כשרה בתל אביב, ממוקמת על משולש הרחובות של מקווה ישראל, ברזילי והרכבת בסמוך לרחוב רוטשילד
באתר המסעדה נכתב : "הטרנקווילה היא בר-מסעדה איטלקי, המעוצב בסגנון ניו יורקי, אשר מצליח להעניק ללקוחותיו חוויה קולינרית המשתפת את כל החושים. צפייה בצוות המיומן והמחויך שעובד במטבח הפתוח, שמיעת חבטות הסירים, ריח ניחוח הבזיליקום הטרי שנישא באוויר, מגע הפוקצ'ה החמה והרכה והטעם האיטלקי המשובח שמתלווה לכל מנה שתזמינו, יוצרים את החוויה המיוחדת. התפריט שמשדר פשטות איטלקית איכותית, הורכב במלאכת מחשבת מרובה על ידי השף אסף רוטשילד והיועצת הקולינרית, ג'סיקה הלפרין, כאשר שניהם שמו להם למטרה להכין אוכל איטלקי כשר, מדויק וטעים אך עם זאת בעל ערך קלורי תזונתי הולם".

דיווח זה מסכם שני ביקורים שערכתי במסעדה לאחרונה. 
 
פנים המסעדה אינו גדול וכולל מספר מצומצם של שולחנות. רוב השולחנות והסועדים נמצאים בחוץ על המדרכה. בשני הביקורים ישבתי בחוץ.  
 
 
 
 
 
 
 
 
זו היתה ארוחה בינונית, עם שתי מנות טעימות (ארנצ'יני ולינגוויני עגבניות) שאני יכול להגיד שהיו טעימות. כל השאר מאוד בינוני וחסר טעמים ומרכיבים חשובים.
מבחינת האווירה- במקום יש מעט מקומות בפנים והרוב הם בחוץ, על המדרכה. המדרכה לא מקורה (הייתי במאי ויוני. יכול להיות שבקיץ ובחורף זה כן) ואין שום אווירה. זה הרגיש כמו לשבת באמצע הרחוב. עשיתי סיבוב גם בפנים, והיתה חסרה אווירה שקיימת במסעדות איטלקיות אחרות בעיר. לי זה היה חסר. לאחר שני ביקורים, מבחינתי טרנקווילה היא מסעדה בינונית, שאינה בשורה הראשונה של האיטלקיות בתל אביב.

השירות גם הוא קרטע, בביקור הראשון היה סביר למעט המתנה של 25 דקות למנות העיקריות. בביקור השני, בו המסעדה היתה ריקה יחסית, היה קשה להשיג מלצר. אחד היה עסוק בשיחות מאוד חשובות כנראה והשניה היתה זמינה רק לפרקים. אם יש משהו שאני לא אוהב במסעדות, זה שתשומת הלב לא נתונה לסועד וצריך לצעוק למלצרים ולנופף הרבה בידיים בתקווה שישמעו. כשהוגש לי החשבון, באתי לתת כרטיס אשראי והמלצרית נעלמה בלי להסתכל בכלל. מעצבן ומעיד על חובבנות.

שורה תחתונה- בינוניות מכל הבחינות. לא שווה את הכסף