פורום ביקורת מסעדות
נושא: מזדהה לחלוטין  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/07/2014 | 10:31
222
היינו שם לפני חודש וחצי לערך.  גם לתחושתנו היה בינוני.  הזמנו למנה ראשונה קרפצ'ו מוסר 46 ש"ח היה טעים מאוד,  אממה-מה שהרס את החוויה הייתה שערה שנמצאה באחד מפרוסות הפוקצ'ה , קראנו למלצר שמיהר לקחת את הצלחת למטבח, הוא חזר לאחר מיכן והתנצל. אני בהחלט מבינה דברים כאלה קורים,  אין מה לעשות.למנה עיקרית הוזמנו יקיטורי סלמון(אני לא זוכרת מחיר משהו בין ארבעים לחמישים ש"ח ) בפועל הגיעו ארבעה שיפודים קטנים מפלסטיק על כול שיפוד ארבעה חתיכות קטנות של דגים.  למה אני מדגישה את שיפודי הפלסטיק? לא אהבתי. אני חושבת שאם החלק התחתון של השיפוד נשרף אז כבר שיהיה מעץ,  ולא מפלסטיק זה לא אסטטי,  שלא לדבר על הפן הבריאותי, הסלמון היה סביר, לא מדהים ובהחלט לא משהו שאני אחזור עבורו. כמו כן הוזמן  מוסר-אה-לה מאצ'ו 92 ש"ח (בדקתי באתר שלהם. ושם מופיע מחיר אחר, חלק מהמנות שלהן לא מופיעות, מחירים לא מעודכנים,  בכלל יש תחושה של נתק בין האתר שלהם, התפריטים,  לבין מה שקורה בפועל במסעדה ...)הבן זוג אכל את נתחי הדג אבל כול המסביב-עגבנית השרי, התרד,  הלימון הכבוש,  זיתים שחורים,הפיטריות ועוד ועוד לא מצאו חן בעיניו והוא השאיר את הכול בצלחת חוץ מהדג. טעמתי ואכן משהו בין המרכיבים לא היה מאוחד.  אולי היה עדיף לפשט מעט את המנה,  היה עמוס מידיי.גם אנחנו ,את הקינוח העדפנו לאכול במקום אחר,  וביקשנו חשבון.  קרוב לעשרים דקות חיכינו,  בסוף פניתי לניצן רז שהיה שם ( אני לא מכירה אותו,  בדקתי לפני שהלכנו את התפריטים,  וראיתי תמונה שלו. וכך זיהיתי אותו) וביקשתי חשבון,  ואמרתי לו שקרוב לעשרים דקות אנחנו מנסים לתפוס מלצר שיתן חשבון,  הוא התפלא,  ואחר חמש דקות הגיע החשבון.  הם הורידו את המנה הראשונה,  והמלצר טרח להגיד לנו את זה לפחות פעמיים...השירות לא היה משהו, תחושה של נתק בכול המסעדה,  האוכל סביר אבל ציפינו ליותר, אולי באנו עם ציפיות גבוהות.