פורום ביקורת מסעדות
נושא: שתי מסעדות באילת ואחת במצפה רמון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/07/2014 | 11:39
6
491
באילת לצערנו לא יצא לנו להגיע למסגר 5 בפעם הבאה. היינו בדברים הנדושים: 
 
אגאדיר אילת: 
השירות היה טוב, אם כי לא היו קשובים עד הסוף. אבל בגדול באמת היה בסדר. הוזמנו שני המבורגרים בשריים ושני צמחוניים. בנוסף סלט ירוק וצ'יפס. ההמבורגרים הבשריים היו בסדר גמור (לטענת האוכלים), הצמחוניים מפטריות פורטופבלו היו יבשים לחלוטין. לא יודעת מה קרה להם שם הפעם, כנראה צלו אותם יותר מידי. הצ'יפס הגיע רך מהרגיל, אבל היה טעים. בסלט התגלה עלה חסה שלא נשטף כמו שצריך ועליו חרק קטן ז"ל. למה? למה לא לשטוף את החסה כמו שצריך? 
הראנו את החסה למלצרית, ששלחה אלינו את המנהל, שהתנצל, לקח את הסלט, זיכה עליו ופיצה אותנו במנת פתיחה של עדשים שחורות. תגובה ראויה, רק חבל שהכל קרה כשכבר היינו מלאים וממש לא היה צורך בסלט עדשים בשולחן. טעמנו מזלג מהעדשים (היה טעים) וכל המנה נשארה על השולחן. 
לקינוח הזמנו שטרוייזל שהיה חביב. 
 
כשיצאנו שאל המנהל איך היה ושיתפנו אותו בהרגשתינו לגבי ההמבורגר היבשושי. מקווה שהמסר הגיע גם לטבח והוא יפסיק להתעלל בפטריות חסרות ישע. 
 
אחד הביקורים המאכזבים שהיו לי באגאדיר, כולל בסניף האילתי. 
 
 
פאגו פאגו, אילת:
עוד ביקור חביב בפאגו פאגו, אך כרגיל יקר שם. למנות ראשונות הזמנו ניוקי צנובר ותרד שהיה מצויין, סלט תאילנדי שהיה אף הוא טוב ומרק מיסו שהיה מצויין לדעת הקרניבור (יש שם ציר דגים או משהו כזה). 
 
לעיקריות: הקרניבורים הזמינו סטייק אנטריקוט ושרימפס וקלמארי צ'יל אאוט והיו מרוצים. הצמחוניות חלקו את המנה העיקרית היחידה הצמחונית שמציעה המסעדה: פוטוצ'יני. האופציות היו רוטב עגבניות או שמנת וביקשנו רוזה. מנה יחסית קטנה, לא מעניינת ויקרה! 68 ש"ח למנת פסטה? אני מצפה שלפחות תהיה מעניינת. הפוטוצ'יני היה עשוי טוב, אבל הרוטב בינוני. אז נכון שזו לא מסעדה איטלקית, אבל אם זו המנה שבחרתם לעשות לצמחונים אז בחייכם, תשקיעו קצת. בצרפת אכלנו במסעדות בשריות מובהקות שאירגנו לנו מנות צמחוניות נהדרות, אז אני בטוחה שגם אתם יכולים לעשות משהו מעבר להגדלת מנת הילדים למנה צמחונית למבוגרים. באמת שחבל, כי השירות נהדר, והאווירה כייפית והקרניבורים תמיד נהנים בזמן שהצמחונים יוצאים מתוסכלים. 
ליווינו ביין אדום של טוליפ שהיה מצויין וקינוח שוקולדי כלשהו שהיה טוב. 
 
הקצה - מצפה רמון (הר ארדון 2, מצפה רמון)
מסעדה ביתית חביבה למי שמגיע למצפה רמון או חולף בעיר בדרך אל ומאילת. ממוקמת בתחילת אזור התעשייה, אבל בפנים לא מרגישים את המיקום שלה. במסעדה אוכל ביתי טעים ובמחיר הוגן. היה יום מדברי חם ובחרנו לשבת בחצר המוצלת על ריהוט נמוך. האוויר נשב שם וצינן את האווירה ואיפשר לנו מנוחה לפני שממשיכים צפונה. 
 
לראשונות הזמנו חומוס שנעשה במקום ולבנה שגם אותו עושים לבד (על בסיס יוגורט קנוי). יחד עם האוכל מקבלים סלט ירקות וזיתים, שני האחרונים ללא הגבלת כמות. החומוס נעשה במקום והיה חמים וטעים, וכך גם הלבנה. פיתות רכות וטעימות ליד! 
 
כל העיקריות מגיעות עם אורז לבן. הקרניבור הזמין גולש והיה מאוד מרוצה ממנו. בנוסף היה מרק עגבניות שחוסל עד תום ותבשיל ירקות שהיה המנה הפחות מוצלחת. הרוטב היה דליל מאוד והירקות עצמם מעט טפלים. האורז היה טעים. 
לקינוח קפה, תה וכדורי שוקולד גדולים. 
 
בגדול המקום מומלץ! הרבה יותר טוב מכל האופציות האחרות שאני מכירה בדרך הארוכה לאילת.