פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת בינדלה , חמוד אבל לא מעבר .. מבחינתי מכל מקום  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 31/07/2014 | 09:52
7
87
שלישי בצהרים שמנו את פעמינו חברתי ואני למסעדת בינדלה שברח' מונטפיורי לחגוג את יום הולדתי אחרי שהתפנקנו במסאג' עם אבנים חמות בבית בנמל שהיה מעולה ( אגב זה היה עם קופון ומומלץ +) .
קראתי הרבה דברים טובים על בינדלה, פשפשתי להם קצת בתמונות לפני והכל נראה כזה מעודן בשיק אירופאי אמרתי שווה לנסות ביום הולדת .
לקחנו עסקית אחת שכללה , מנה ראשונה , מנה עיקרית , שתייה קלה או תה קר.
התה היה חסר טעם לחלוטין הכי מיותר בעולם.
בראשונה הזמנו סלט קיסר : חסה רומית, חזה עוף, קרוטונים, פרמזן, רוטב קיסר קלאסי. העלים היו רעננים , הסלט היה טרי רוטב נחמד לא משהו נדיר ומעבר.
פתיח נוסף שהזמנו היה את הפולפטה: קציצות כרישה, ריקוטה, פרמזן, גבינת עיזים, תבשיל עגבניות וחצילים.  קראתי המלצות עליו והזמנו את זה , היה די תפל , חסר מלח או תיבול כלשהו.
מנה משעממת .
לעיקרית הזמנו אניולוטי בעבודת יד , במילוי תרד, ריקוטה, גרידת לימון, אספרגוס, חמאה שרופה, מרווה ופרמזן .מנה בסדר לא מעבר מבחינתי , אהבתי את הנגיעות הלימוניות אבל שוב , כאמור לא היתה שם שום בשורה או איזה משהו שהפיל אותי מהכסא וגרם לי להתמוגג ולהאנח מכל ביס כמו מטוטו
( עוד בימים לפני מושיק רוט שפשוט התמוגגתי )
המנה שהכי עשתה לנו בכל הארוחה הזו היתה רביולו פתוח : בשר קינג קראב, שאלוטס, אפונת גינה, יין לבן, שמנת וחמאת עגבניות.
מנה מצוינת ,  בשר הסרטן היה דומיננטי אני חולה על זה שיש לזה ריח חזק של ים  ואני מפליגה בדמיונותיי לרצועות ים קסומות אי שם בחו"ל. 
הרוטב היה עדין  ומאופק אבל לגמרי מלא טעמים ושילוב של בשר סרטנים וירקות אהבתי מאד !
לקינוח הזמנו פנה קוטה בטעם צ'אי,היה  בסדר , לא היתי חוזרת להזמין את זה , שוב כי היה די סטנדרטי מבחינתי .
לסיכום אפשר היה להגיד שהיה נחמד ממסעדת בינדלה , השירות מצוין , האוירה והעיצוב מאד מאופק ומעודן אבל נראה לי שגם האוכל היה די מאופק , לא היו שם התפוצצות וולקנית של טעמים לא היתה שם מבחינתי תעוזה , תשוקה או בשורה.
רצינו לגוון בעסקיות כי אנחנו מאד אוהבבות את היד של מאיר אדוני במיזללה ואני גם אוהבת את הוטל מונטפיורי ואת טוטו בגלגלול הקודם אבל לגבי בינדלה ? לא חושבת שאחזור.
אם כי , היתי חוזרת רק לרביולי הפתוח עם קרב הסרטנים שהיה כה מיוחד