פורום ביקורת מסעדות
נושא: Benny's Cask Ale Pub סוף סוף שכונתי אמיתי בכ"ס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 31/07/2014 | 16:36
49
495
שנים אני חולם על פאב שכונתי אמיתי בכפר סבא במרחק הליכה מהבית, מקום עם מספר זעום של כיסאות, דלפק קטן, מבחר בירות סנובי ואיכותי ומוסיקת רוק טובה ולא משתלטת, מקום שאתה בכיף יכול עצור בו באמצע סיבוב עם הכלב לקחת בירה ולהנאות לבד עם פיינט קר של בירה.
סוף סוף זה מתחיל להתגשם, בפינה קטנה במדרחוב ירושלים, מקום עם אג'נדה של בירות בוטיק ישראליות בלבד (ייייששש!!!!) נפתח אתמול להרצה וכמובן שהגעתי באמצע הסיבוב עם הכלב לשתות קצת בירה קרה.
2 ברזים במזיגה איטית, חבית אחת עוקץ של הדובים וחבית אחת של בירת חיטה של מוסקו, הלכתי כמובן על העוקץ שהיא בירת בייטר מעולה ומעט עוקצנית (ולא רק בגלל שאני בעל אינטרס בדובים..) שנמזגה יפה יפה ולאט עם ראש קצץ גבוה ויציב בכוס 570 מ"ל, הבירה טרייה וקרירה והייתה הדבר הנכון לערב קיצי של כפר סבא, בנוסף יש מבחר יפה של בירות בבקבוקים.
מחיר הרצה הגיוני למדי של 32 ש"ח לבירת בוטיק ישראלית, כרגע יש רק בירות בלי אוכל או דברים מסביב אבל אני מקווה שתרבות השתייה בעיר הישנונית תתחיל להתעורר (ג'מס בקרוב גם פותחים לפי השמועה ושושנה בקניון מציעה אלטרנטיבה חסרת אופי לצערי) אני בנתיים מצאתי לי שכונתי קבוע חדש